Halaman

WW : Aku Masih Setia

Asha Lya | Mac 26, 2014 | 17Komen | >
 
 
 
 
 Hampir 8 bulan engkau bertapak di blog ku.
Terima kasih nuffnang tak putus-putus bagi rezeki padaku.
Alhamdulillah.
 

Aku tetap masih setia bersama mu

Terima Kasih

17 ulasan:

  1. rezeki..dikongsi bersama..he3

    BalasPadam
  2. sama sama kite setia dgn nuffnang.
    hehe

    BalasPadam
  3. alhamdulillah rezeki tu lya.. kebelakangan ini akak tidak mendapat cpuv baru di saat blogger lain dapat cpuv sampai 5-6, tapi alhamdulillah rezeki di cpc tetap ada.. hehe.. menabung herbalessence dan sharp untuk lya.. :D

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum asha.. alhamdullilah. murah rezeki awak. syukur. sheila singgah sambil menabung sharp sini ~~~

    BalasPadam
  5. salam. ehe..sy pun masih setia :)
    btw isi tabung kfc & sharp :)

    BalasPadam
  6. wah....amboi ini dah pakar pasal nuff..saya bru gak ne nak jnak2..hee..dah click utk kamu..hihi

    BalasPadam
  7. Sally tak dapat CPUV lama dah..hehe

    BalasPadam
  8. wah.. tentu dah banyak earning dia yea..

    BalasPadam
  9. morning lya! :) awal pagi erk. hihi.
    PG singgah topup kat sini terus :)

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah, murah rezeki... dtg menabung sini ^__^

    BalasPadam
  11. hm.. licha prnh sekali je dapat CPUV .. lepas tu tak de dah.. sedih :(

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah rezeki kan lya hehe :)

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah... rezeki. Semoga terus sukses... aamiin.. :)

    BalasPadam
  14. alhamdullillah.. semoga bertambah lagi rezeki dengan nuff nie..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign