Halaman

Berinstagram

Asha Lya | Mac 06, 2014 | 27Komen | >
Assalamualaikum



Engkau nie dah kenapa tetiba rajin la plak nak berinstagram :D...
Orang lain dah bekurun ada instagram
Lya baru sibuk2 nak buat ehehehe.
Sebenarnya baru tergerak hati Lya nak buat, sebelum2 ni tak ada hati lagi
nak buat..padahal bukan susah pun kan kan...Tekan tekan tekan dah siap


Ada yang sudi nak kawan dengan Lya tak ehehe...



Insta Lya: sueashalya

Terima kasih Daun Keladi :)


Terima Kasih

27 ulasan:

  1. sy pn ad tp x aktif sgt sbb x reti main benda alah ni..hehe

    BalasPadam
  2. akak takde instag..huhu..susah nak terpengaruh sebenarnya...ke akak ni jiwa orang kuno..ahaha

    BalasPadam
  3. rajin awak..akak ade jgk tp rsnye dh bersarang labah2. nk bg nick pun dh x ingat.haha

    BalasPadam
  4. Dik An dah follow lya hehe kat insta hehe...

    BalasPadam
  5. ok..nnti nk follow..ni instagram sy.. miezajhaa_25k

    BalasPadam
  6. huhu...Welcome to the club Asha..huhu

    BalasPadam
  7. follow lahh ig Allyn, noraslinzahanor :)

    BalasPadam
  8. Akak ada jugak akaun IG tapi tak aktif sangat..acaner tue.. =D

    BalasPadam
  9. akak pun dah jarang bukak ig..

    BalasPadam
  10. Wahh.. nnti saya follow lah.. :D :D

    BalasPadam
  11. ada agi manusia yang tak da instagram. saya lah tu :)

    BalasPadam
  12. acik ada jugak instragram.. id acik21 ^_^

    BalasPadam
  13. yeahh yeahh , nak follow akak la . kita punya instagram : amysyahiera =)
    welcome to instagram xD

    BalasPadam
  14. yeahh, kejap lagi anne follow lya! hihi..

    BalasPadam
  15. Balasan
    1. follow.. add pulak.. cm fb jer.. hehe

      Padam
  16. Hehehe... Abak xde pun..all the best

    BalasPadam
  17. sallysamsaiman...hehehe...kot-kot la kalau nak stalk :P

    BalasPadam
  18. Selain berinstagram, Abu gemar blogging... Silakan add blog IQROZEN insya Allah Abu add balik.

    BalasPadam
  19. aku blom ada akaun instagram lg setakat nih.

    BalasPadam
  20. Zara dah addict ngan insta ! Muahahaha.. sma laa kita ashaa.. bru jg ada insta ni.

    BalasPadam
  21. skrg jgk sy follow..hihi..:)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign