Halaman

Kampung

Asha Lya | Mac 10, 2014 | 16Komen | >
Assalamualaikum


Rasa rindu menggamit lagi.
Sabtu lepas Lya balik kampung.
Bila dah baliK ke kampung macam dah tak
maw dah balik ke bandar ehehehe...



cuaca cerah waktu matahari pagi nak bersinar


ayam-ayam kampung yang tiap-tiap pagi akan berkokok

pokok buah ciku yang sentiasa bebuah tak kira masa


Seronok suasana di kampung.
Ok la nak mulakan rutin Isnin...Selamat bekerja

Terima Kasih

16 ulasan:

  1. Waa.. ni buat rindu kat kampung jugak ni... musim buah apa la agaknya kat kampung.. mungkin cempedak sekarang ni... atau dokong... hmmm...
    syiok ada pokok ciku sendiri... :D

    BalasPadam
  2. happy working dear.. zara mc ari ni.. sob..sob..sob

    BalasPadam
  3. U make me miss my mom Asha..huhu

    BalasPadam
  4. selamat bekerja lya.. LINE utk kamoo.. hihi.. :)

    BalasPadam
  5. rindunya suasana kampung.. dah lama akak tak balik kampung.. dekat setahun dah kot.. menabung londoninetrnational dan sharp untuk lya.. :D

    BalasPadam
  6. tetibe Fiza rasa rindu pulak kat kampung Fiza.. hehe... kampung the best.. tenang jer.. selamat hari isnin..

    BalasPadam
  7. kampung memang best kan... :)

    BalasPadam
  8. dik an suka suasana kampung hehe....bestnya dapat makan ciku !

    BalasPadam
  9. suasana kampung memang mendamaikan, :)

    BalasPadam
  10. nyamannya tengok kampung lya

    BalasPadam
  11. nyamannya tengok kampung lya

    BalasPadam
  12. Seronoknya di kampung.. nyaman, tenang ... sungguh sentosa...

    BalasPadam
  13. kat kampung macam2 ada..y penting jiwa tenang sebab jauh dengan kesibukan kota..

    BalasPadam
  14. Suasana tu macam kat kampong husben kak ina...nyaman je rasa kan Asha...harini dpt klik2 iklan COlgate :)

    BalasPadam
  15. suasana kampung memang sejuk..damai jer..kalau kat bandar panas...kat kg still sejuk kan..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign