Halaman

Nuffnang Dah Aktif

Asha Lya | Mac 13, 2014 | 19Komen | >
Assalamualaikum



Tetiba Lya teringin plak nak makan KFC tengahari macam nie
ada yang nak belanja ke ??? :D
Ujung minggu nnt kita pergi


emmm sedapnya


Back to tajuk..Ini boleh dikira aktiviti pagi Lya
tiap kali buka nuffnang Lya akan jenguk
kat bawah nie..lya akan klik balik iklan mereka-mereka
yang menyinggah cne..Ini salah satu cara Lya nak kesan.


Kekadang Lya klik je tak bagitau c pemilik blog. Lagi pun sekarang
iklan nuffnang dah makin aktif  dah kan kat blog.
Dah jarang dah burung biru tu muncul.


 mereka yang selalu berkunjung


Terima kasih semua yang sudi berkunjung & klik iklan kat blog Lya.
Kekadang Lya tak sempat nak membalas..Lya minta ampun ya.


Wassalam


Terima Kasih

19 ulasan:

  1. tiba tiba nampak kepsi akak terasa lapar balik...muahahaha boleh, dah lah sejuk2 ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha samala sis kat cne opis pun sejuk..perut asyik minta di top up je :D

      Padam
  2. wah, kepci tu.. sufi hari2 makan kentang putar. itu je dia makan, mamanya pulak asik ke kfc berdekatan... hari2 pulak tu.. aii sey men.. malu

    BalasPadam
    Balasan
    1. alamak ada geng lya pun suka sgt mkn kentang putar tu emmm sedap

      Padam
  3. Alahaii..sedapnyaa KFC tu Asha :)

    BalasPadam
  4. alamak sedapnya kfc... nyum nyum

    BalasPadam
  5. sedapnye kfc... terus rasa lapar petang2 macam ni...

    BalasPadam
  6. aduhh ada kepsi.. lapo... nie jadi nak makan nie

    BalasPadam
  7. yeay! singgah klik inti, uni ngn colgate..fuyo..3 3 ade skali gus!!

    BalasPadam
  8. TQ kat Asha selalu klik2 iklan kat blog kak ina... mlm ni dpt klik INTI... sedap keepci tu :)

    BalasPadam
  9. adui. awal pagi asha da buat PG lapaq :)
    ok2, PG was there tak? hehe

    BalasPadam
  10. kadang tu keluar juga burung biru tu lya.. akak dah tak semangat nak buka akaun nuff sebab tak dapat cpuv baru, hehe.. sedapnya kfc tu lya, kena cari petang ni.. :D

    BalasPadam
  11. huhu..
    nuffnang tahun ni cam merajuk jer..
    susah nk dpat :(

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah... nuff mmg dah start meriah...
    3x line sini.. :D

    BalasPadam
  13. alhamdulillah...akan selalu singgah sini menabung untuk lya..

    BalasPadam
  14. baru makan nasi tadi.. tgk kfc rasa teringin la pulak.. hehe..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign