Halaman

Akhirnya Pisang Siap Di Buat Kerepek

Asha Lya | Disember 16, 2015 | 9Komen | >
Assalamualaikum

Akhirnya pisang entri sini suda selamat
di buat kerepek. Dapat 2 balang, pun masih ada lagi
lebihan yang belum masak nanti bolehla di buat kuih pulak.
Ini pisang kepok atau pisang Sabah, biasanya yang orang buat pisang goreng.





Balang nie besar muat 160g, puas arr makan kerepek.
Sekarang macam2 ada versi kerepek. Antaranya kerepek pisang coklat, kerepek pisang bercheese, kerepek pisang pedas. Tapi lya lebih prefer yang kerepek pisang kosong bab terasa keenakkannya. Lain orang lain seleranya kan hhaha ok bye.




Wassalam

Terima Kasih

9 ulasan:

  1. Salam singgah sini dik lya...sedapnya kerepek pisang..akak pun suka juga ni.

    BalasPadam
  2. buat sendiri..cik akak malas...beli je..kemain lagi rajin..hahaha

    BalasPadam
  3. yes..akhirnya Lya buat kerepek..sedapnya...dah lama tak makan..dulu duduk kg selalu gak tolong tok Fida buat

    BalasPadam
  4. walaupun byk versi kerepek pisang tapi yg biase punye jugak jadi pujaan hati....

    BalasPadam
  5. Wah bestnyer ..Lama dah akak tak makan ..

    BalasPadam
  6. kalau balik kampung mertua, memang beli je kerepek pisang... tak sempat nak buat sendiri..kita suka kerepek pisang biasa jer.puas makan..

    BalasPadam
  7. homemade kerepek pisang.. best best =D

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign