Halaman

Kek Batik Biskut Marie Tiger

Asha Lya | Disember 23, 2015 | 9Komen | >
Assalamualaikum

Betul la tekaan korang, bijak bijak hhaha.
Inila dia kek batik bisiut marie tiger suda siap. 
Rasanya mestila sedap hhaha angkat bakul sendiri.






Dah lama tak buat hampir lupa2 stepnya








Bahan2 yang lya guna, telur x da dalam pic.
Resepi ada di sini.
Kali ni lya buat guna biskut marie tiger, selalu buat guna
biskut marie coklat munchist or julies.
Lya suka campur ngan nestum, sedap. Tryla buat.
Ok bye.




Wassalam

Terima Kasih

9 ulasan:

  1. Favourite akak ni, Lya. Tapi akak tak pernah rasa yg campur nestum lagi. Nanti nak cuba lah :)

    BalasPadam
  2. jom join giveaway blog ika :)

    http://www.nooratikahramli.com/2015/12/giveaway-pocket-calendar-new-year-2016.html

    BalasPadam
  3. first kek yang saya masak adalah kek batik..

    BalasPadam
  4. sedap kek ni tp MG buat asek tak sedap je...heheh



    JOM JOIN GA IKEA PERLIS

    http://ekinrazallibisnes.blogspot.my/2015/11/like-dan-menang-hadiah-misteri-rm1000.html

    BalasPadam
  5. tengok resipi mcm senang tp Fiza tak reti la nak buat.. pernah buat tak jd.. huhu

    BalasPadam
  6. Xsemua orng buat boleh jd cntik cmni. Kita buat fail..

    BalasPadam
  7. sedapnya LYa..nak jugak...anyway...Fida dah tukar link blog yer...nanti cekla

    BalasPadam
  8. terus lapar nampak kek batik Lya,rasa mau buat pula hehe :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign