Halaman

Bahan Buat Kek Dah Ada

Asha Lya | Disember 21, 2015 | 11Komen | >
Assalamualaikum



Ceritanya petang ni nak buat kek.
Bahan2 semuanya dah ada tinggal nak buat jak.
Kek mudah2 boleh la lya buat, kalau yang
rumit2 tu beli kat kedai kek jak la jawabnya.






Rasanya boleh teka kan kek apa lya nak buat hhaha.
Lama juga tak buat kek ni da dekat setahun.
Entah rasanya sama ke tidak, minta2 samala hihi.
Ok la bye



Wassalam



Terima Kasih

11 ulasan:

  1. macam nak buat kek batik..
    eh.. ye ke???...

    BalasPadam
  2. hahahaha qila sorang je takleh teka hahahaha
    kek batik kan? hahahaha itupun lps baca komen atas hihihihi

    BalasPadam
  3. Haha..nmpk biskut marie dgn milo mcm kek batik je

    BalasPadam
  4. dapppp nya... ^_^ kek batik ler

    BalasPadam
  5. Salam singgah sini dik lya...wahh...nak buat kek batik yer...simpn untuk akak yer....hihi

    BalasPadam
  6. sedap tu...marble kek nestum erk?..terliur pulak

    BalasPadam
  7. Kek batik ye? Tapi saya buat tak pernah letak nestum..

    BalasPadam
  8. Hehehe akak tak perlu tek sbb dah baca entri kek batik Lya :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign