Halaman

Beluran Sabah

Asha Lya | Disember 08, 2015 | 10Komen | >
Assalamualaikum



Daerah Beluran sebuah pekan kecil yang terdapat di Sabah.
Hari tu lya berkesempatan pergi ke sana. Best arrr tengok suasana
tempat orang lain. Kita boleh nampak cara hidup diorang.Sekurangnya tak la kita hidup ibarat di bawah tapak tempurung kan mihmih.
Beluran juga kaya dengan hasil laut macam udang, ikan, sotong.
Harga pun murah2.







Tengok aja tugu replikanya pun udang besar








Ari tu lya ikut husband pergi melawat kawannya.
sempat lagi dukung baby comel. Baby kawan husband kerja satu company cuma berlainan tempat. 




Wassalam


Terima Kasih

10 ulasan:

  1. yang best bila tau tmpt seafood murah ni kan

    BalasPadam
  2. Salam singgah sini dik lya....besarnya replika udang tu...akak tak pernah sampai lagi kat muara beluran tu....hihi

    BalasPadam
  3. orang cakap memang sana murah seafoodnya..

    waaa..bestnya..

    BalasPadam
  4. wah bst dpt pigi bluran ari tu kwn sha pnya kazen khwn..hihi..smpat juga tgk org tidung punya acara khwin..

    BalasPadam
  5. Comel baby.. moga lepas ini rezeki lya juga.. ;)

    BalasPadam
  6. Besarnya replika tu, Lya! :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign