Halaman

Offer Kasut Power Di Kedai BATA

Asha Lya | Disember 31, 2015 | 5Komen | >
Assalamualaikum



Kalau suda peminat biru, semua benda pun nak beli yang ada warna biru huhu.
Ari tu jenjalan tengok2 kasut kat kedai BATA, normal la ujung2 tahun ni 
kan offer sana sini. Terpandang kasut sukan kaler hitam bertali biru, ngam ada saiznya terus beli. 






Sebenarnya kasut ni untuk suami lya. Dia kalau bab beli2 
barang untuk kegunaan dirinya memang liat, maw kita juga yang
belikan tapi guna duitnya la juga hihihi. Pakai pun kasut ni sekali sekala
tak payah la yang mahal branded2 sangat kan. Beli mana yang kita termampu.
ok la bye.



Wassalam



Terima Kasih

5 ulasan:

  1. wah hehehehe nnt nk check la bata hihi

    BalasPadam
  2. lya..

    suami kami ni dah duk ajak nak g BATA.
    nak beli kasut katanya..
    Sejak dia dah kerja baru ni, suka benor beli kasut..hehehe

    Rumah pulak dekat dengan kilang BATA, selalu ada sale kasut kat kedai berhampiran kilang tu..

    BalasPadam
  3. Kasut sukan dah rosak.. memang dok plan nak beli.. bolelah ngontai2 BATA cam ni.. hehe

    BalasPadam
  4. Cantik kasutnya. Warna pn mnarik..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign