Halaman

Echanteur Paris - Light & Fresh

Asha Lya | April 29, 2014 | 25Komen | >
Assalamualaikum

 
 Kini Lya berechanteur la plak.
Saja nak tukar selera nak juga cuba losyen yang baru.
 Korang dah cuba ke?????



 Cuba yang ini dulu
 
Betul la bila Lya pakai nie losyen terasa segar dan tidak melekit
Bukan saja segar malah mempunyai perlindungan UV  
yang boleh kita  amalkan setiap hari sebelum keluar
Ia adalah losyen berasaskan air supaya anda tidak akan merasa apa-apa berminyak, 
membolehkan anda untuk kekal segar sepanjang hari.  
Selain itu, ia mempunyai aroma yang menyegarkan  
yang membolehkan kita untuk kekal segar sepanjang hari.


Di datangkan dengan 4 versi.. kredit google


Tryla memang macam ferfume..harum je hihi


ok bye Wassalam

Terima Kasih

25 ulasan:

  1. blum try ag...ingat nk try yg serum badan tu..huhuhu...tapi x beli2 lagi

    BalasPadam
  2. cik siti guna triple whitening..
    tp didplin je yg x triple..hehe

    BalasPadam
  3. salam. hee sy setia dengan safii ja hehehe
    btw menabung kfc, darlie dan whisper kat sini :)

    BalasPadam
  4. baru tau nih..botol yang menarik

    BalasPadam
  5. akk suka juga bau enchaunter ni, tapi akk pemalas nak berkrim2...hheee

    BalasPadam
  6. Dik An memang pengguna tegar echanteur ni lya hehe...

    BalasPadam
  7. seronok gak ada losyen yang bau macam perfume kan...

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum asha, dulu kita suka gak pakai losyen echanteur ni sebab mak guna. skrg pakai losyen gel johnson. best sebab tak melekit langsung, lepas apply terus kering kat kulit. tapi kulit rasa lembut cam baby je skrg. hihi singgah menabung darlie sini~~~

    BalasPadam
  9. anne pakai yang ni!!
    wangi gilaaa.. macam pakai perfume.. hihi..
    cepat je kering..

    menabung whisper utk lya! :)

    BalasPadam
  10. masa bujang dulu pun Fiza suka pakai Echanteur sbb wangi.. tp bila dah kawen selera bertukar pule.. hehe...

    BalasPadam
  11. losyen ni best.. dan tak da paraben .. :) kaler ungu dan pink bau sedap

    BalasPadam
  12. asha aku guna yg colour orage di antar 4 kat atas.. whiteninh punya..memang harum

    BalasPadam
  13. Kak uni pulak tak rajin nak pakai losyen2 ni. ;)

    BalasPadam
  14. tak pernah lagi guna losyen ni..

    BalasPadam
  15. Bagus jugak losyen berbau minyak wangi ni. Dapat jimat belanja sebab dah pakai losyen ni, tak payah la nak pakai perfume lagi. Hehehehe

    BalasPadam
  16. Suka yg warna merah tu..bau rmantik ja.hehe

    BalasPadam
  17. pewit. sure wangi. kat tv ada iklan ni,,modelnya bunga citra lestari. dulu penah jugak pakai enchanteur. skrg pakai brand lain. tukar2.

    BalasPadam
  18. Ramai review kata best...nak try jugak la.. =D

    BalasPadam
  19. Lya, bau dia macam perfume tu ke?

    BalasPadam
  20. tengok enchanteur ni teringat kat kawan nana,dari bedak perfume semua enchanteur:)

    BalasPadam
  21. cik guna perfume enchanteur jak..hihihi...wangiiiiiiii

    BalasPadam
  22. Saya tak guna perfume.... :D

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign