Halaman

Top Komentator Blog Asha Lya March 2014

Asha Lya | April 01, 2014 | 19Komen | >
Assalamualaikum
Hari nie dah masuk bulan baru dah
Yeahh April dah mari.



Seperti biasa inila antara mereka-meraka
10 top komentar yang kerap menyinggah teratak
Asha Lya sepanjang bulan March nie.

 
Walaupun hanya sekadar entri hu ha hu ha yang Lya hasilkan.
Ada juga yang sudi melawat terharu sobs sobs..
Lya ucapkan bebanyak ribuan terima kasi.
Kalau sudi datang la lagi.




Terima Kasih

19 ulasan:

  1. Akak kena keje keras lagi la camni hehe :D

    BalasPadam
  2. nak masuk juga lah dlm top komentar asha..hehe

    BalasPadam
  3. Pengomen-pengomen tegar... hebat dorang ni... :D

    BalasPadam
  4. majoriti blogger yang sama di blog shark.
    mereka mmg rajin,
    respect.

    BalasPadam
  5. hehe eh nama kita pon ada lah hehe...:)

    BalasPadam
  6. cik akak tak de ye...hihi..
    semamngat balik nak komen..hihi

    BalasPadam
  7. Lepas ni nak rajin2 la datang kunjung kat sini. hehe

    BalasPadam
  8. terima kasih lya.. semogalya terus success.. :D

    BalasPadam
  9. ala kenapa acik x de .. ini tak adil hehehe

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum Lya...wahh...mereka semua hebat dan terbaik...

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah.. tersenarai juga saya.. t kasih Lya & tahniah juga kpd semua yg tersenarai.. :)

    BalasPadam
  12. salam. eh? aku pun ada yunk? tak sangka..padahal jarang da dapat blogwalking hihi
    btw, sama-sama dan terima kasih dear ^_^

    BalasPadam
  13. yess..tersenarai..thanks lya

    BalasPadam
  14. Sipi-sipi je sally...nmpk sangat sally malas ni -_-

    BalasPadam
  15. tahniah buat mereka yang tersenarai... lya pun rajin singgah blog Fiza.. >_<

    BalasPadam
  16. Lyaa pon rajin singgah blog zara.. yeayy ! =D

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign