Halaman

Update B2B : Veil Done

Asha Lya | April 16, 2014 | 25Komen | >
Assalamualaikum



Alhamdulillah akhirnya veil yang Lya
DIY sendiri dah siap..Gigih nak siapkan
jahitan bead's nie..bukan takat veil siap
dengan baju-bajunya sekali...Maw sebulan baru siap jahit.
Lya kan keja sesambil ada masa terluang je baru dapat buat.


Nak tempah orang buat jahit bead's (mahal plak benda nie) bukan murah.
Yela nak mendesignkannya lagi nak menjahitnya lagi..Lya jahit biasa-biasa je
asal nampak rupa veil ada shining-shining sudah...Nanti  Lya gi tunjuk tutorialnya ya :)



boleh la daripada tak ada kan


Rasanya ada bakat tak Lya mendesign ?????

Terima Kasih

25 ulasan:

  1. memang berbakat^_^
    cantek la kak lya:)
    miza langsung tak reti..hehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq adik mirza..try & error je tu :)

      Padam
  2. bagus Lya buat sendiri..dapat jimat kos tau

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah ainim..kalau tempah kat kedai kos bhn + kos upah

      Padam
  3. kalo upah memang mahal pon.. lebih baik buat sniri :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu la tu lieya..rasa seronok buat sndiri :)

      Padam
  4. wah cantek lah lya...
    ada bakat tu lya hehe..lepasni nak tempah kat lya lah hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ehehe tq dik an..haah nak kena masuk kursus jahitan dulu hihi

      Padam
  5. cantik :) hebat lya..kalau beli/upah orang mau kopak jugak :D

    BalasPadam
  6. cantiklah...memang lagi ok buat sendiri sis..puas hati dan lebih bermakna..

    BalasPadam
  7. Waa, bagusnya Lya buat sendiri... Cantik, Lya memang ada bakat... ^__^

    BalasPadam
  8. cantik...warnanya pun cantik :-)

    BalasPadam
  9. cantik..biruu sy suka eheh
    menabung downy :)

    BalasPadam
  10. Rajin ya Lya. Hehe cantik jahitan tu. Aritu jalan2 kat Kk Plaza, makcik tu minta 180 tuk sepsang baju kurung moden ja ma jahit beads skali. Mmg mahal. Huhu

    BalasPadam
  11. wahh..kau buat sendirkah ni? pandai hoh

    BalasPadam
  12. cantik tu lya...mesti puas hati dsgain sendiri kan..kalau cik ne masa kawin xda lah menjahit..main beli ja terus....tapi sangat tak berpuas hati....huhuhuu

    BalasPadam
  13. biru gitu..bestnya nak kawen...hihi

    BalasPadam
  14. mmg berbakat sangat-sangat... boleh bukak kedai lya nie...

    BalasPadam
  15. lya sangat rajin...masa saya kawin dulu, viel mak andam yang bagi pinjam,,

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign