Halaman

Musim Sotong

Asha Lya | April 10, 2014 | 21Komen | >
Assalamualaikum

Sejak 2 ,3  hingga 4 minggu nie
kita orang rajin benar beli sotong..alkisahnya
sotong murah sesangat kat pasar KK RM2.00 sekilo.
Apa lagi jomla kita kenduri sotong minggu-minggu...bukan selalu 
mehehehehe

Lya masak sotong masak kicap + sos tiram
Boleh la masakan orang bujang :D



Minggu ni beli lagi sotong (selagi masih murah & segar)
Jom jom jom

Terima Kasih

21 ulasan:

  1. murahnya lya..kat sini paling murah pun rm6

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah btl la tu sis trkejut juga nie lya..tak prnah beli semurah tu

      Padam
  2. Salam Lya..akak suka sangat dengan sotong...terutamanya sotong ranggup..Sabah sotong murah

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah lama tak nmpk akak kat cne..iya kak minggu2 menu sotong :)

      Padam
  3. hmm..biar betul murahnya..sini stong yg elok sy rasa paling murah pun 13/kg...suka juga makan sotong..
    *sotong goreng tepung, sambal sotong, gulai sotong..huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. btl tak tipu ehehe..itula lya pun trkejut sbb jarang sekali beli sotong

      Padam
  4. murahnya rm2 harga sotong.. best nya macam tu.. menabung digi.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq sis..haah murah nie jom ke cni :D

      Padam
  5. fae x berapa suka makan sotong hehe

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum asha, wahh masak sotong goreng tepung pun sodap ni. hehe singgah menabung schick sini~~~

    BalasPadam
  7. Tak pe Asha..Practice make perfect..huhu

    BalasPadam
  8. aum2..aummm..sedaoney..lama tak makan sotong,,,singgh sini

    BalasPadam
  9. miza suka sotong,lagi2 sotong goreng..
    dapnyee!
    kak lya masak tu pun miza suka gk..! ^_^

    BalasPadam
  10. Murah sangat tu Lya... kalau camtu, memang selalu lah pi beli... sedapppnya sambal sotong, lagi satu ketupat sotong... ish2... ^__^

    BalasPadam
  11. murahnya lya hehe...dik an paling suka sotong masak lemak hehe...

    BalasPadam
  12. Wahh murah sotong... sotong masak kicap pun sedap tu.. :D
    3x libresse lagi.. :D

    BalasPadam
  13. Fiza suke sotong kering.. buat masak sambal.. sedapnye...

    BalasPadam
  14. kalau musim sotong memang murah betul harga nya kan lya...
    cik pun suka masak sotong masak kicap..cepat jak kerja..hahaha

    BalasPadam
  15. sotong memang fav anak sedara cik akak nie...
    kalau goreng tepung pon sedap...
    masak tom yam :)

    BalasPadam
  16. wahwah 2 hengget je. biar betikk.. :OO

    BalasPadam
  17. Musim sotong kan.. mmg murah tuu.. hehe.. nyummy. . Lyaaa minta sket sotong yg dah masak tuu.. hoho

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign