Halaman

Akaun CIMB Bank

Asha Lya | Mei 13, 2014 | 18Komen | >
Assalamualaikum



Alhamdulillah akhirnya Lya berjaya
juga membuka akaun kat CIMB Bank.
Bukan tak ada akaun lain, ada. Ini untuk kegunaan personal simpanan.
 Simpan bank sana sikit situ sikit..kot-kot ada emergency 
dengan sapa lagi nak minta tolong kan kalau tak ada simpanan sendiri.
Teramat penting punyai simpanan sendiri kan..

Selain itu akaun yang Lya buka nie
merupakan insurans untuk diri Lya juga.
Kita tak pasti lagi masa akan datang nasib kita kan.
Tak salah mencuba lagi pun berfaedah.
Duit tu untuk diri kita sendiri juga kan.
Rasanya dah semua orang tahu...ka Lya je yang baru tahu hihi.



dah berjaya register CIMB click secara online :)



Nota : Menabung untuk masa depan :)





Terima Kasih

18 ulasan:

  1. brapa simpanan first tuk bukak akaun neh ?? :)

    BalasPadam
  2. Hai, Lya...
    Bagus menyimpan dari sekarang...
    K nrl x bkk cimb, setakat ni cuma pakai maybank je... apa2 pun, byr melalui m2u... senang kan sekarang, semuanya hanya di hujung jari je... :)

    BalasPadam
  3. Akak memang dari dulu guna cimb nie
    Ada gak akaun lain
    Tapi setia gak dengan yang satu nie

    BalasPadam
  4. As salam. Abe Kie pernah gak menyimpan di CIMB dulu tp dah tutup sbb x aktif mana. BTW, abe kie jadi follower ke 736 . Jemputlah ke blog sy pula. TQ.

    BalasPadam
  5. Yeay. Kita geng. Hehe. CIMB mmg best. Bole klik klik. Btw,sy singgah follow sini. Jemput singgah blog sy http://ciknurepaa.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. kata orang sediakan payung sebelum hujan..x gitu ashly..hiih

    BalasPadam
  7. sebenar nya penting juga insurans ne utk masa hadapan..yalah kita x tau nasib kita mcm mana kan

    BalasPadam
  8. husna pon tengah plan nak bukak satu lg akaun..to tak berjaya lg..-.-

    BalasPadam
  9. untuk bukak akaun CIMB kena brape eh ?

    BalasPadam
  10. sis juga menyimpan di cimb sebagai tabung kecemasan ...

    BalasPadam
  11. Fiza tak tahu la akaun Fiza nie aktif lagi ke tak.. huhu...

    BalasPadam
  12. yeay! tq coz trust dgn cimb..amik produk bijak malaysia ek? bgus utk u punya saving. Every 3 years akan dpt dividen dye..mai kje cimb bhgian loan. Klu ada pape yg awk musykil boleh tanya kita..:) mysara90@yahoo.com

    BalasPadam
  13. baguslah menyimpan, untuk masa depan

    BalasPadam
  14. salam. eheh takda akaun cimb..bimb ada la :)

    BalasPadam
  15. dik an ada dua akaun je,tabung haji dengan bank islam...nnti2 nak try open cimb pulak hehe

    BalasPadam
  16. simpan sebulan RM50 tau hehehehe :D

    BalasPadam
  17. Slmt menabung Lya.. menabung juga 3x libresse sini.. :D

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign