Halaman

Keyword - Jual Kerongsang

Asha Lya | Mei 15, 2014 | 14Komen | >
Assalmualaikum


 Berdasarkan keyword kat blog Lya yang Lya jumpa.
Memang  sebelum nie Lya ada juga pernah
meniaga kecil-kecilan (ehhh blh ka di kategori meniaga tu)
jual kerongsang handmade tahun lepas.Alhamdulillah
memang mendapat sambutan yang mengalakkan.


Tapi disebabkan kesibukkan yang melanda 
Lya urus big day Lya tahun nie terpaksa tangguhkan sementara.
Insyallah lepas dah selesai semuanya Lya nak bangkit semula.
Cadang ada nak buat bisnies sampingan lain Insyallah.


Lya pernah tunjukkan tutorial cara buat
kerongsang felt kat cne Aktiviti Krafku
Kalau rajin boleh la jenguk-jenguk kot membantu.






antara kerongsang yang pernah Lya buat


Ada ok ke hihi..Ini baru permulaan cari pengalaman meniaga.

Terima Kasih

14 ulasan:

  1. Rajin berDIY keronsang..akak pernah dapat kerongsang y lya buat nih..he3

    BalasPadam
  2. nt ada masa buat lah lagi lya..best bah ne bejual kan...cik pun suka jual hand made...

    BalasPadam
  3. untung kalau tangan kreatif.. mmg boleh buat duit.. menabung darlie buat lya...

    BalasPadam
  4. wahh pandai lya buat eh...dik an ni pandai beli je ehehehe :)

    BalasPadam
  5. elok berniaga ni kan...kita sendiri jaga keberkatan nya...

    BalasPadam
  6. salam. pandai kw buat yunk :)

    p/s : sy tag anda di sini : http://ramaramapendek.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-by-isya-purple.html

    BalasPadam
  7. Hye Lya, Cik bie datang berkunjung.. comelnyaaaa hasil kerja tangan lya ni.. keep it up ya!!

    BalasPadam
  8. Kreatif Lya ni... :)
    Boleh lah buat bisnes...

    BalasPadam
  9. ok sangat!kalau nana buat tak rupa bunga agaknya,heeee

    BalasPadam
  10. Ok sgt2 tu.. menarik.. boleh dimajukan terus Lya.. All the best.. :)

    BalasPadam
  11. kerongsang yg Lyaa bg tu.. Zara slalu pkaii.. suka sgt jenis felt ni.. comel =)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign