Halaman

Seperti Lipas Kudung

Asha Lya | Mei 05, 2014 | 22Komen | >
Assalamualaikum

Maaf Lya tak sempat lagi  nak blogwalking.
Nak terjah entri-entri menarik korang.
Maaf maaf maaf ya..biarpun terlewat Lya pasti akan tunaikan.
Hari nie baru masuk office kerja menimbun nak kena siapkan.
Hari nie macam lipas kudung.
Tak menang tangan dibuatnya.

tak ada la sampai macam ni komputer Lya buat kihkihkih
 
Enjoy your today


Wassalam

Terima Kasih

22 ulasan:

  1. Hahaha berasap tu Lya ...
    Salam selasa ..

    BalasPadam
  2. pagi lya..teruskan bekerja ye..

    BalasPadam
  3. selamat bekerja kembali...cik akak masih pening lagi nie...

    BalasPadam
  4. selamat bekerja kembali...cik akak masih pening lagi nie...

    BalasPadam
  5. assalamualaikum lyaa.. Zara ziarah sni.. =D happy working,.. heheh

    BalasPadam
  6. ahahahha..lya ne..pelan-pelan bha lya...

    BalasPadam
  7. happy working lya...takpe lya...selesaikan urusan keja dulu :)

    BalasPadam
  8. sama la kita Lya! penat -___-'

    BalasPadam
  9. akak pun dah cuti 5 hari, masuk opis, blurrrr

    BalasPadam
  10. hahaha..sampai berasap komputer tu ya..

    BalasPadam
  11. tak pe Lya ... bereskan kerja awak dulu nti baru boleh blogwalkin pueh2 ..hehe

    BalasPadam
  12. HB Asya...hehee... semuga cun selalu dan sentiasa dlm lindungan Allah

    BalasPadam
  13. salam. takpa..buat apa yang penting dulu :)

    BalasPadam
  14. Slmt berkerja.. dulukan apa yg patut & semoga dipermudahkan segalanya k.. :)

    BalasPadam
  15. tu dia.. jgn berasap komputer dah la..Fiza pun hari nie baru BW mcm biasa...

    BalasPadam
  16. Salam singgah & Salam perkenalan =)

    BalasPadam
  17. epy belated besday to lya..kite sama bintang laa..taurus gegerll..
    semoga sentiasa diberkati Allah..aminn..

    BalasPadam
  18. Dulukan ape yg penting dulu bah :D

    BalasPadam
  19. Tu lebih sgt kejenya sampai berasap... hehe :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign