Halaman

Kesibukan Melanda

Asha Lya | Mei 19, 2014 | 16Komen | >



Maaf la kengkawan bloger semua
Lya tak sempat gi nak terjah entri-entri Korang
Mesti banyak cerita-cerita menarik kan.
Lya masih kat kampung banyak benda nak kena settlekan.
Ada 17 hari lagi pejam celik pejam celik
Masanya hampir tiba.ohmayyyy



Nota: buat pemenang segmen Lya Dalam minggu ni lya pos...sory-sory ya ada lambat sikit.
Ada lagi yang tak tuntut..cepat2la tuntut


Terima Kasih

16 ulasan:

  1. Have fun dekat kampung :)

    BalasPadam
  2. selesaikan apa yg patut dulu lya hehe :)

    BalasPadam
  3. Salam. Jemput join :
    http://drshikinzainal.blogspot.com/2014/05/setulus-kasih-ibu-contest.html

    BalasPadam
  4. wah...debo rasanya nak jadi panten nie...settlekan dulu hal yang penting lya...

    BalasPadam
  5. utamakan yang penting dahulu..ibu tag lya
    http://jnjikita.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-by-petak-bunga.html

    BalasPadam
  6. Wahh dah nak kawen eaaa ..
    Dup dap dup dap ..

    BalasPadam
  7. xpe Lya..urusan perkahwinan Lya tu lagi penting

    BalasPadam
  8. yg tak tuntut tu bg Fiza jer.. hehe.. menabung volkswagen buat Lya..

    BalasPadam
  9. All the best Lya.. happy2 selalu ye.. :) :)

    BalasPadam
  10. salam dear :(( sama la kita..kesibukan mula melanda uhuk

    p/s menabung vanish :)

    BalasPadam
  11. jangan kelam kabut sis..buat satu²...

    BalasPadam
  12. rileks sis..ramai yang faham

    BalasPadam
  13. wahh tak lama lagi bunyi kompang.. hehe..
    take ur time dear..

    menabung whisper utk bakal pengantin.. hihihi

    BalasPadam
  14. Best ya nak dekat da majlis kawin. Hihi xpaya da runsing2 nnt. Mudah2 an majlis Lya bjalan lncar . :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign