Halaman

Bercuti-Cuti Malaysia

Asha Lya | Mei 30, 2014 | 17Komen | >
Assalamualaikum



Hari nie seluruh warga Sabah  bercuti 30hb.May sempena pesta Kaamatan 2014


" Kotobian Tadau Tagazo Do Kaamatan "


So Lya pun turut bercuti panjang sehingga 15hb.Jun:D
Tak la panjang sangat pun hihihi..
Mungkin Lya akan update blog tapi tak sekerap mana.
Blogwalking mana yang mampu.Bergantung pada line
interenet.Lya on9 guna ipad je mungkin sukar sikit nak update blog.





Nampaknya blog Asha Lya akan terabai buat seketika.
Dan akan kembali Insyallah.
Mana boleh biarkan blog berhabuk.Sayang tawww
Jangan lupa kan blog Asha Lya ya...
 Doakan Majlis Lya berjalan dengan lancar insyallah amin


Sayang kamu kamu semua


Nota : Rindula pada celoteh-celoteh kat blog korang :)..

Terima Kasih

17 ulasan:

  1. Wah2, blog akak dh baru la. woooo

    saya cuti balik kg je :)

    jemput singgah ye hehehe awksweetgitu.blogspot.com

    BalasPadam
  2. selamat bercuti..timm pun nxt wekk cuti semnggu utk study week..hehe..

    BalasPadam
  3. Selamat bercuti lya..semoga majlis nanti berjalan dengan lancar yer..=D

    BalasPadam
  4. selamat bercuti lya...dik an doakan agar semuanya dipermudahkan :)

    BalasPadam
  5. selamat bercuti lya..klik2 apa y ada..hehehe

    BalasPadam
  6. Semoga majlis akak berjalan lancar ye .. :) jangan lupa update gambar kahwin :D

    BalasPadam
  7. Wah wah wah panjangnyerr cuti ..
    Ok kak Lya doakan Lya segalanya berjalan sempurna ..
    Alahai dah nak jadi isteri org dahh ..Tahniah ya Lya ..
    Semoga segalanya dipermudahkan Isyaallah ..

    BalasPadam
  8. mama pun bakal bercuti pulang ke kampung...

    BalasPadam
  9. Wahh seronok.. slmt bercuti.. salam ceria selalu.. :)

    BalasPadam
  10. Fiza doakan majlis Lya berjalan lancar.. amin...

    BalasPadam
  11. salam. selamat bercuti yunkk :))

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign