Halaman

Destinasi Beraya

Asha Lya | Julai 17, 2014 | 29Komen | >
Assalamualaikum



Tup tap tup tap hanya tinggal seminggu lebih je lagi
Shawal akan menjelang tiba.Ermmmm
Terasa cepat sangat masa berlalu Ramadhan akan meninggalkan kita.
 Rasa tak puas plak Ramadhan tahun ni sekejap je dah berlalu pergi.



Gambar roundabot kat Pekan Semporna


Sambutan raya tahun  ni Lya beraya kat
Kampung En.Suami di Semporna.
Sebab ada majlis kawin kami sekali lagi di sana
Yeayyy kami kawin lagi sukaaa.


Sedihhhh sebab berjauh dengan Family Lya tak dapat beraya
dengan diorang hukhuk...
diorang tak dapat hadir majlis kat Semporna.Masing-masing ada komitmen.
Lagi pun Semporna bukan dekat Kalau mula perjalanan
dari Kota Kinabalu nak juga 9 jam duduk kat dalam kereta.
Bertabah je la.Moga semuanya dipermudahan amin.



So destinasi raya korang kat mana???


Wassalam

Terima Kasih

29 ulasan:

  1. wahh jauh jugak ya kampung Lya dengan suami walaupun dalam negeri yang sama...takpe Lya tabahkan hati lagipun seronok nak naik pelamin lagi kannn....tahniah Lya :)

    BalasPadam
  2. salam. alamak..sy tak siapkan apa-apa lagi huhu baju raya pun takda, belum beli :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. p.s menabung promoted content hihi

      Padam
  3. yeay,tahun ni raya belah family akak..seronok sangat2

    BalasPadam
  4. wah bestnya naik pelamin sekali lagi ye..fiza n husband xplan lagi ni ha..boleh pulak kan..hee

    BalasPadam
  5. samporna bunyi macam best ja mesti best nooo selamat2

    BalasPadam
  6. jauh jugak ye..9 jam.kat sini macam KL nak ke Perlis..huhu

    BalasPadam
  7. xtau lg blk Kelantan atau duduk KL je :D

    BalasPadam
  8. owhh jauh juga ehh..sy balik perlis yeaahh

    BalasPadam
  9. ooo jauh jugak yer rupanya KK nak ke Semporna.. akak raya kat sini jer la.. dua2 rumah family dekat ja..=D

    BalasPadam
  10. syira beraya dekat je..uma opah dua2 belah satu kampung..hehehe

    BalasPadam
  11. fiza pun balik kg Suami sb akan bersanding kat sana masa raya nnt.hehe Family fiza pun xdpt dtg sb dorang kat Kudat..jauh sgt nak ke Lahad datu, kg suami ni. :(

    BalasPadam
  12. jauh tu 9 jam dalam kereta..takpe lya..raya kan sebulan..hihi

    BalasPadam
  13. wah..kawin lagi..hehe..nti jgn lupa share gmba..
    raya..kmpung dua2 dekat sgt..tidak keman0mana la yaya ^_^

    BalasPadam
  14. jauh jugak kampung lya dgn suami ek...takpe lya, tahun depan raya belah lya plak :)

    BalasPadam
  15. tak sabar nya nak balik kg minggu depan ^_^

    BalasPadam
  16. Assalamualaikum lya, tahun ni raya ketiga bersama suami.. turn kg suami. heee bawak Adam Husni sekali kutip duit raya weeee~~~

    BalasPadam
  17. Mmg pantaskan masa berlalu... selamat menyambut raya dgn penuh keceriaan Lya.. :)

    BalasPadam
  18. Cik Nur raya kat umah je..huhu..

    BalasPadam
  19. salam perkenalan dari kasutmerah.. suami dan kasutmerah sama daerah.. senang..hehe

    BalasPadam
  20. semoga dipermudahkan perjalanan.. :)

    BalasPadam
  21. Biasa la tu.. adat berumah tangga.. kene gilir2.. hehe

    BalasPadam
  22. Salam kenal dari adik Santan Manis! :D heheheh.. jemput singgah ke blog SM kalau sudi :)

    http://santanmanis.blogspot.com/2014/07/boleh-gelak-sampai-tertonggek-kalau.html

    BalasPadam
  23. blk kg melaka! hehe..sib baek kg dkt..lya saba ye :)

    BalasPadam
  24. Kak Lya dua2 TEGANU ..jadi mudah la nak berulang alik pagi sana petang sini ..malam sana hehehehe ..Dekat jer tak jauh manapon ,..

    BalasPadam
  25. Untung la kalau satu negeri dan kampung dekat2 ...Boleh jer ke sana ke mari

    BalasPadam
  26. oh beraya disemporna, hati2 dear, disana tu kwsn bahaya..btw sha tiap tahun braya d hometown-sdkn hihih

    BalasPadam
  27. Waaa.. Bestnya ada knduri lg sekali.. Xpelah lya.. Wlpn dorang x dpt dtng, tntu jgk dorang sntiasa doakn yng terbaik.. :)

    BalasPadam
  28. akak raya kt port dickson thun nih

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign