Halaman

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.com

Asha Lya | Julai 02, 2014 | 13Komen | >

Assalamualaikum
 Kali nie Lya nak memeriahkan segmen nie plak.
Bulan lepas agak sepi-sepinya.So bulan nie
Lya nak aktif semula kat blog cheahh.Boleh gitu he.

Ok la rasanya dah ramai yang tahu
web Nile.com.my kan..Alah tempat shopping
online tu.Lya pernah dapat barang dari Nile.com.Memang
super power.Antara barang yang ada dijual baju muslimah, gadget,
barang sukan, pakaian, kasut, beg dan pelbagai lagi la.
Sempena perayaan nie diorang ada bagi diskaun besar-besaran dan 
penghantaran percuma. So apa tunggu lagi jom shopping di sana.
http://www.nile.com.my/page.php?cd=76


Sempena perayaan nie juga diorang ada buat segmen.
Hadiahnya cukup menarik..Nak tahu

2 x pemenang bertuah dapat RM300
4 x pemenang bertuah dapat RM100


Kalau la Lya orang yang betuah dapat RM300 dari Nile.com
RM50 akan Lya bagi emak Lya sebagai duit raya
RM50 bagi kat emak mentua plak sebagai duit raya
RM50 buat tambahan duit bagi kat anak-anak kecil yang datang bertandang kerumah
RM100 buat beli barang-barang keperluan untuk beraya (Lya dah ada 2 kampung sekarang)
RM50 bolehla buat tambahan duit simpanan


Kalau dapat menang RM100 pun syukur alhamdulillah.
Mudahan hasrat murni Lya nie tercapai insyallah amin.


Nota : Info lanjut boleh klik SINI 
Wassalam

Terima Kasih

13 ulasan:

  1. Good luck lya.. moga ada rezeki lya..=D

    BalasPadam
  2. owhh kirenya GA ni kena cerita psl nile dan ape kite nak buat dgn wang tu ye?? Gudluck asha

    BalasPadam
  3. Good Luck Lya ..Mudah2an tercapai niat Lya tu ..

    BalasPadam
  4. Wah....menarik nih..Mesti join..huhu

    BalasPadam
  5. in sha Allah..semoga berjaya lya..jom pakat ramai2 join..

    BalasPadam
  6. salam. semoga murah rezeki dear!

    BalasPadam
  7. Rezeki ramadhan klu menang tu... semoga bertuah!

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign