Halaman

Ephyra Produk Terlaris Keberkesanannya Bertambah Cantik, Sihat Dan Bertenaga

Asha Lya | Julai 18, 2014 | 17Komen | >

Assalamualaikum


Ephyra???  Siapakah


Namanya memang tidak asing lagi.Siapa yang tidak mengenali produk ni terasa rugi lah. 
Produk yang teramat laris di pasaran seperti “Pisang goreng yang masih panas” begitula perumpamannya. Produk minuman kesihatan yang tersangat elok diamalkan.
Rasanya semua orang dah tahu apa khasiat disebaliknya kan.
Jom tejah sini nak tahun lebih lanjut mengenai ephyra.


Lya antara salah seorang pemenang  hasil pemilihan oleh pengasas produk ephyra ini sendiri Pn.Amiza sendiri melalui kontes Giveaway Ephyra  Untuk Cantik Sihat dan bertenaga bersama 
blogger kak Mia Liana. Terima kasih yang tidak terhingga buat 
Pn.Amiza sebab bagi Lya peluang cuba produk hebat ini.



http://www.mialiana.com/2014/06/fasa-kedua-giveaway-ephyra-untuk-cantik.html


 Rasanya manis-manis seprti limau mandarin sedap.
Rasa seperti minum jus yang segar. Dibancuh dengan air sejuk bertambah Lya   
bersemangat nak meminumnya.





Selfie sudah menjadi satu kemestian


Antara kesan perubahan selepas Lya amalkan Ephyra:


 Kulit bertambah halus dan putih :

Bila umur dah makin meningkat ni kulit wajah
paling di titik beratkan penjagaannya.Pelbagai produk suda di cuba.
Walaupun pada asalnya kulit Lya memang tidakla sensitif sangat 
tapi kekadang akan tumbuh juga jerawat dan berbekas.
Bila Lya dah amalkan produk ephyra ni ternyata kulit
Lya dah semakin bertambah halus dan putih.Bukan saja kulit muka kulit tangan
Lya pun dah bertambah halus. Sungguh puas hati.
 Tak perlu dah nak tukar beli produk-produk lain.


Badan lesu & tidak bermaya:


Lya memang agak kurang rehat 2, 3 bulan yang lepas urus majlis kawin Lya.
 Badan memang agak keletihan tidak bermaya, muka pun nampak lesu dan pucat.
Alhamdulillah Lya berjaya atasi selepas mengambil produk ephyra.
Kini biarpun berpuasa Lya masih kelihatan bertenaga dan badan pun 
makin cergas.


Sakit sendi:

Sebelum nie Lya ada masalah sakit sendi tulang belakang.
Kerap rasa ngilu-ngilu bila sejuk dan kerap masuk angin.Tapi selepas Lya cuba amalkan ephyra ternyata berkesan.Rasa sakit tu makin berkurangan.Alhamdulillah


 Alergi Makanan laut:


Lagi kesannya yang paling Lya tak sangka kalau sebelum nie Lya ada elergi
makanan laut seperti makan udang dan ketam. Pasti ada bintik merah-merah timbul di muka selepas makan. Tapi baru-baru nie Lya cuba-cuba juga makan makanan tu sedap kan.
Ternyata  kesannya bintik-bntik merah tu tak timbul pun.
Wahh ini yang buat Lya teruja nak teruskan minum ephyra.



Cakap saja kalau tak ada bukti nanti orang tak percaya kan.
Alhamdulillah ternyata produk ini memang memberi  kesan yang positif selepas Lya mencuba dan bertestimoni dengan produk nie.Lihatla wajah Lya yang terkini.



Selepas 30 hari Lya amalkan Ephyra
Gambar tanpa sebarang make-up dan bukan juga kamera 360
Lihat betul-betul bukan gambar edit taw.

Memang tidak disangkal lagi keberkesanan produk Ephyra.
Jom la kita berselfie dengan rasa senang hati.


Owhh Ephyra



Info lanjut berkaitan Ephyra boleh rujuk sini :


no.telefon : 03 - 41417889
handphone : 019 - 3999238
email : info@oceanlife2u.com


Wassalam

Terima Kasih

17 ulasan:

  1. Ephyra nie mmg bagus kan lya.. Good luck k.. =D

    BalasPadam
  2. wahhh...dik an nak cuba jugak lah ehehe...

    BalasPadam
  3. wah..serius berkesan kah ni?

    BalasPadam
  4. salam. wahhh nampaknya ada kesan positif ni hehehe tahniahh ya

    BalasPadam
  5. Sekarangn ni nampak Lya dah semakin berseri2 la ..

    BalasPadam
  6. Wahh bagus ni utk kecergasan... :)

    BalasPadam
  7. Gudluck lya.. Teringinnya nk try bila bby dh deliver nti..

    BalasPadam
  8. goos luck lya..wajah semakin berseri2

    BalasPadam
  9. GOOD LUCK..

    Syiera dari giveaway sama
    http://sayasyiera.blogspot.com/2014/07/review-selepas-30-hari-ephyra-ternyata.html

    BalasPadam
  10. Hi all!
    Berminat nak mencuba Ephyra?

    Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) Beli 2 atau lebih lagi murah!! Contact saya untuk info lanjut, confirm terkejut sebab HARGA BEST sgt!

    Yours truly,
    Izza (Pengedar Sah Ephyra)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    BalasPadam
  11. Salam, terima kasih kerana sudi menyiapkan entri review Ephyra sendiri.

    Keputusan pemenang akan diumumkan pada hari Jumaat 15 Ogos 2014 (telah dipinda atas permintaan Puan Amiza)

    Good luck ya... (^_^)

    BalasPadam
  12. Salam,

    Tahniah ya... (^_^)

    http://www.mialiana.com/2014/08/pengumuman-pemenang-fasa-kedua-giveaway.html

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign