Halaman

Menganyam Ketupat

Asha Lya | Julai 20, 2014 | 19Komen | >
Assallamuaikum


 Selamat berhujung minggu
Sapa kat sini pandai menganyam ketupat
tak kisah la ketupat daun kelapa ke or ketupat reben ke kihkih.
Lya pandai anyam ketupat biasa je





Amacam ada ok ke?????


Wassalam

Terima Kasih

19 ulasan:

  1. Pandainya kak lya buat ketupat..wanie xreti..hehe

    BalasPadam
  2. asslmkm lya.. pndainya lya anyam.. kemas je.. :)

    BalasPadam
  3. amboi, sweetnya header dia..hehe..timm xpndai buat ketupat tu..klau ketupat 3 segi biasa tu tahu la..huhu..

    BalasPadam
  4. Morning lya ;)
    PG langsung tak reti menganyam :D
    PG singgah menabung ;)

    BalasPadam
  5. Welcome to the club Asha...huhu

    BalasPadam
  6. cantiklah!!

    jom komen, folo n klik tabung...will do the same !! :)

    BalasPadam
  7. Dik An tak pandai anyam huhu...

    BalasPadam
  8. hehe..Munirah tak pandai langsung

    BalasPadam
  9. miza suka sangat tengok ketupat yang ni..
    tapi tak reti langsung buat..hehee...nampak macam susah je..

    BalasPadam
  10. Dulu saya tahu menganyam ketupat ni... tp boleh lupa terus bila dah lama tak buat hehee...

    BalasPadam
  11. cantik Lya anyam..fiza tak berapa pandai nak anyam ketupat..lupa da :(

    BalasPadam
  12. ok sangat..sy boleh anyam ketupat daun, tapi kalau suruh reben memang tak jadi. sebab licin kot. -alasan-

    BalasPadam
  13. saya pon..ketupat camni je yg pandai

    BalasPadam
  14. power la pandai anyam..sy ape pun xtau ni..hahha :p

    BalasPadam
  15. kemas aje ketupat..akak fail bab nih

    BalasPadam
  16. lar...igtkan ketupat buat mkn..rupanya ketupat hiasan..hehe..cantik kak!

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign