Halaman

Berhijrah

Asha Lya | September 26, 2014 | 19Komen | >
Assalamualaikum


Salam Jumaat semua.
 Hijrah punyai pelbagai maksud kan.
Hijrah Lya akan berpindah dan bakal meninggalkan
bandar Kota Kinabalu huhuhuhu memang sedih.


Dah lama Lya bermaustatin di sini. Kini dah tiba masanya
Lya akn berpindah, begitula adat kalau suda berkeluarga.
Takkan satu duk Utara satu Selatan kan.
Berkorban demi keluarga, mungkin ada hikmahknya Lya berhijrah.




Ini PC tempat Lya wat keja.


Tak lama lagi orang lain dah duduk kat sini.
Banyak kenangan dengan PC ni...:(
Ok la mood tak nak sedih-sedih. Jom kita sarapan.
Ehh beli tapau je hari ni.


Wassalam

Terima Kasih

19 ulasan:

  1. sayangkan bila dah lama dekat tempat kerja tu,takpelah lya,demi keluarga kan

    BalasPadam
  2. xpelah kak lya.. mungkin tmpat baru lebih seronok nt kan :)

    BalasPadam
  3. semoga murah rezeki lya di tempat baru...jangan lupa kawan2 lama yer...^_^

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum... Salam jumaat.. Balas kunjungan dr sy.. Done follow kembali hehe

    BalasPadam
  5. bila last day lya?
    takpe..ada rezeki lain menanti, in sha Allah..pucuk pangkal usaha..

    BalasPadam
  6. pindah mana lya? keje kat mana pasni?

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum dan singgah Jumaat dik Lya...selamat berhijrah ke Sandakan Lya dan jadi jiran akak...hehe

    BalasPadam
  8. HUHU...
    moga p'hijrahan lya kat tempat baru akan membawa sejuta rahmat. insyallah. takpelah lya.. sedih tu memang lah sedih.. lg2 tempat mencari rezeki ni. hijrah pon demi sebuah perhubungan kan.. pasti diredhai.

    BalasPadam
  9. Semoga segalanya akan bertambah baik lagi nnti... aamiin.. :)

    BalasPadam
  10. moga rezeki Lya bertambah luas di tempat baru nanti.. :)

    BalasPadam
  11. dari kk berhijrah ke mana?semporna?

    BalasPadam
  12. Takper la Lya ..Muglin ada rezeki Lya kat tempat lain InsyaAllah ..

    BalasPadam
  13. Alolo..takmo cedih2 tau kak Lya. Kat tempat baru mungkin lagi best. Haa..mne la tahu.

    BalasPadam
  14. takpe lya...lya ikut suami kan...in shaa Allah pasni ada rezeki lagi baik menanti tu :)

    BalasPadam
  15. kak lya mahu berhijrah dimana? dikeningau kah? hehe :)

    BalasPadam
  16. kak lya mahu berhijrah dimana? dikeningau kah? hehe :)

    BalasPadam
  17. alalala..sdhnya..xpa dear..kuatkan smngt k

    BalasPadam
  18. Sabar ye lya.. Kta 6thun kje.. Tup2 ikut suami.. Mmng rasa sedih..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign