Halaman

Nostalgia Lya

Asha Lya | September 24, 2014 | 26Komen | >
Assalamualaikum
Semalama tetiba masa kemas harta karun 
Lya kat dalam kotak terjumpa album lama Lya
masa zaman kanak-kanak. Nostalgia kembali.
 Nak tengok tak hihi maluuuu...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 *
*
*
Tadaaaa
 Nampak sipi-sipi, umur 2 tahun..agak-agak kalau Lya
ada baby gurgirl mesti muka macam Lya tak (ehh boleh plak berimiginasi gitu)
:D



Ini masa Tadika graduate katanya hihihi


Muka budak nak masuk darjah satu dengan sepupu hihi


Ok la tu je ya..Memang nostalgia terindah
masa zaman kanak-kanak. Rindu tika dan saat itu.


Wassalam


Terima Kasih

26 ulasan:

  1. haaa betul tu lya
    kalau bukak balik album2 lama mesti senyum sengih sorang2..
    seronok mase zaman kecik2 dulu

    BalasPadam
  2. alahai... comeinya awak kecik-kecik..

    BalasPadam
  3. comeinyer yang umo 2 tahun tu...walaupun sipi2, tetap nampak kecomelan...^_^

    BalasPadam
  4. yg pakai tudung skolah tu comelnye hehe

    BalasPadam
  5. liya suka gak klo tgk balik foto2 lama. memang manggamit nostalgia

    BalasPadam
  6. Jom support GA contest ni :

    http://thisni3zahata.blogspot.com/2014/09/first-giveaway-giveaway-contest.html

    BalasPadam
  7. Haa.. comel je baju graduate warna pink. hee

    BalasPadam
  8. Comel la lya.
    Kita darjah 4 baru pakai tudung

    BalasPadam
  9. Gambar last tu mcm waktu subuh kn lya..

    BalasPadam
  10. gambo yg nak masuk sekolah darjah 1 tu comelnyerrr...

    BalasPadam
  11. Wow gambar masa kecik la ..Comel ..kak Lya dah takde gambar dah Lya ..umah pernah kena banjir semua gambar dah rosak ..huhuhu sedihh sangat

    BalasPadam
  12. alahai...innocent je muka..kekeke :D

    BalasPadam
  13. Hihihii.. mmg nostalgia.. tak dpt ditukar ganti tu.. :)

    BalasPadam
  14. Comelnya dik Lya yang pakai tudung nak masuk darjah satu...

    BalasPadam
  15. Bila tengok gambar lama. Terus terkenang2 gitu. Hehe.

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign