Halaman

Jagung Cup

Asha Lya | September 19, 2014 | 41Komen | >
Assalamualaikum


Ternampak kat blog Pn.Ezy tadi berkenaan Jagung cup.
Tetiba teringin plak nak makan.
Haishh betapa nikmatnya dapat makan 
jagung ni ditambah dengan sos mayonis yang banyak wahhhh...




Sebekas RM 3.00
Sapa sini suka makan jagung + mayonis..thumb's up skit :D


Wassalam





Terima Kasih

41 ulasan:

  1. Baru je makan aritu kat KKIA... ;D
    Memang sedappp...

    BalasPadam
  2. sedapnya...nak kena cari gak la...

    BalasPadam
  3. ingatkan ada jagung+susu pekat ja. rupanya ada jugak with mayonis. mesti sedap kan! =)

    BalasPadam
  4. Biasanya mamabiha makan jagung cup nie... beli yg letak susu jer, tak pernah lg jumpe yg letak mayo! hehe... nk kene buat nih!

    BalasPadam
  5. oh lupa lak nak inform... cikla ada tag lya utk liebstar award tau... slmt menjwb.. hee

    BalasPadam
  6. mayonis? xpnh try plak..sy suka kalo jagung ni tmbh dgn susu..

    BalasPadam
  7. hikhik..
    cup corn mmg sedap!
    nyummy~

    BalasPadam
  8. Salam singgah. saya! hihi. alamak dah lapar.. studioous.blogspot.com

    BalasPadam
  9. Teringin pula nak makan untuk buka puasa nanti....hari ni Diana dan suami berpuasa....

    BalasPadam
  10. 2 thumbs up...suka2 sgt..kalau jagung fresh..ermmm..mengidam la pulak..

    BalasPadam
  11. sedap yer rasa dia?

    Tak pernah rasa lagi..slalu jagung+susu pekat :)

    BalasPadam
  12. timm suka semua benda berkaitan jagung..emm..sedapnya..

    BalasPadam
  13. pergghhh first time tgk sweetcorn letak mayonis...mesti lemak berkrim

    BalasPadam
  14. saya suka sangat!!!kalo dapat daily fresh lagi best

    BalasPadam
  15. Pergh2..sedapnye jagung cup. Leleh airliur ni haa..

    BalasPadam
  16. kat rumah saya dah bau2 jagung cawannih..sebab sebelah umah ada pasar malam..jom beli!!!

    BalasPadam
  17. meh nak gimme five sekali...hahaha :D

    BalasPadam
  18. memang fav kaw2 ng jagung cup ni.. nak2 letak susu pekat manis.. perghh dap2, waaaahh terliur plak,skg mcm2 jenis perasa pon ade... ade yg letak peanut butter lagi

    BalasPadam
  19. anis xpernah makan lagi jagung + mayo.. hihi.. macam sedap je..

    BalasPadam
  20. First time dengar jagung+mayonis. Tak pernah rasa pon sebelum ni.

    BalasPadam
  21. dulu yus selalu beli dekat mr bean tepi tunas manja tu. sekarang dah lama tak makan...

    BalasPadam
  22. Tak pernah lagi dengar jagung + mayo.. boleh cuba nanti.. salam perkenalan..

    BalasPadam
  23. Lama tak makan hehehe .sedapnyer jagung tu Lya ..nak cikit boleh !!!

    BalasPadam
  24. kalau kat semenanjung kebanyakan nya jagung + susu pekat...tp since dik an kat labuan ni rata2nya jagung + mayonis hehe...

    BalasPadam
  25. mahal suda bah..dulu rm2.80 ka kalau nda silap...sllu juga beli ni d tanjung aru, smbil mkn smbil tgk laut hihih

    BalasPadam
  26. Dulu akak mkn jagung skang xkn dh sbb perut sensitif..tp jagung memg sedap

    BalasPadam
  27. saya pun suka makan,,.. kaw kaw punya sedap :)

    BalasPadam
  28. saya pun suka makan,,.. kaw kaw punya sedap :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign