Halaman

Memasak Lagi

Asha Lya | September 29, 2014 | 21Komen | >
Assalamualaikum
 
 
Entri masak-masak lagi hahhaa..
Bila perut dah berlagu riang maka carila apa 
yang ada kat peti sejuk buat santapan. Ini kisah petang semalam.
Buat minum petang perhhh sedapnya :D



Cerrr teka apakah itu????


Wassalam

Terima Kasih

21 ulasan:

  1. Salam kenal, saya blogwalking kat sini, jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...

    BalasPadam
  2. biskut dalam tu ada seaweed. :) ke kulit popia tah. hihi

    BalasPadam
  3. Jejari ketam..? Kan kan.. Ya betul..! bg sy sikit..heheh

    BalasPadam
  4. apa ye? yg panjang2 tu mungkin jejari ketam

    BalasPadam
  5. jejari ketam dengan kulit popia.. xpun kulit tauhu..hahah... nampak sedap.. :)

    BalasPadam
  6. uhh apakah??
    cm garing2 je klu kate jejri ketam tuu

    BalasPadam
  7. kerepek apa ni lya?? mcm sedap je..;)

    BalasPadam
  8. Ape tu.. tak berani nak teka, takut salah.. :D

    BalasPadam
  9. Salam ziarah,

    Saya teka, jejari ketam and seaweed kot..

    Eh, dah teka ni bila kita boleh tau jawapannya?

    Hehehehe

    BalasPadam
  10. Mcm kntang je yg pnjng2 tu.. Tpi rasanya bkn kntg kn..

    BalasPadam
  11. Hehehe makanan apakah itu Lya ..tak dapat nka teka la hahahhaa

    BalasPadam
  12. Apa tu Lya... K nurul x tau nak teka laa... ;D

    BalasPadam
  13. apa tue lya..tak pernah tgk la..hehehe

    BalasPadam
  14. bg resepi..nnt boring sha le try..mcm bubur kacang ari tu..thnks dear share resepi hihih

    BalasPadam
  15. Alamak.. Xreti nk teka apa dia tu..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign