Halaman

Menghabiskan Lebihan Buah Durian

Asha Lya | September 02, 2014 | 27Komen | >
Assalamualaikum

 Tak habis lagi dengan durian kan hihihi.
Dah buah nia je yang ada tinggal kat umah.
Buah lain dah berakhir riwayatnya.




Sesi nak asingkan isi dan bijinya





Agak-agak boleh teka ke apa Lya nak wat dengan isi-isi durian tu hihhi



Nota: Kebizian membantutkan diri nak blogwalking


Wassalam

Terima Kasih

27 ulasan:

  1. mestilah tempoyak kan? tak pun...lempok..haa...btl tak btl tak?

    BalasPadam
  2. Buat tempoyak ni.. Aummm..dap dap!

    BalasPadam
  3. tempoyak kot? tak pun nak buat bubur durian hehe :D

    BalasPadam
  4. Kite rasa bubur durian ... Sedapppp nyee mkn dgn puluttt or rotiiii nyummmmss

    BalasPadam
  5. banyak lagi tu..buat serawa durian best jugak

    BalasPadam
  6. tempoyak?? durian crepe? kek durian?? hihi.. atau bubur durian...

    BalasPadam
  7. buat tempoyak ke buat lempuk..emmm sedap je

    BalasPadam
  8. Buat bubur durian kot..hehe sedapnya bubur durian..

    BalasPadam
  9. Wahh...bnyaknyer durian...sukanyer...tentu Lya nak buat crepe durian ni...hehe

    BalasPadam
  10. Tempoyak? Ke wajik durian? Hehe..
    Sedapnya durian.. Nak mkan mcm x berani pula.. Sbb dh dekat ngn due.. Tkut nti orng kta air ketuban berbau..

    BalasPadam
  11. wah byk buah durian Lya, buat durian crepe atau bubur pun sedap :)

    BalasPadam
  12. nak buat tempoyak xpun cikodok durian

    BalasPadam
  13. mama pun seharian bz lya.. malam gini baru free..

    BalasPadam
  14. Perghhh!!!.Sedapnya durian..huhu

    BalasPadam
  15. salam. hmm..tempoyak kut atau takpun bubur durian hehe

    BalasPadam
  16. adehh..durian..pantang jumpa ni...hehe

    BalasPadam
  17. Macam ni punya banyak buat tempoyak atau lempuk je ni, sedap

    BalasPadam
  18. tempoyak ek ? kalau cucur pun sodap jugak...

    BalasPadam
  19. tapi dik an tak makan durian wuwuwu...

    BalasPadam
  20. durian...,.,. da hampir tamat riwayat durian kami hehe...

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign