Halaman

Day 2 : Where You Work

Asha Lya | September 30, 2014 | 29Komen | >
Assalamualaikum


Ok cabaran ke 2 diteruskan hheee.
Di mana Lya keja. Pastinya ada yang dah tau kan.
Lya keja kat company swasta company engineering.
Jawatan Lya sebagai kerani. Dah 2 tahun Lya keja kat sini.
 So far seronok arr dapat pengalaman baru kat sini.


 Habis belajar ari tu terus dapat keja kat sini  alhamdulillah.
Sekarang ni mana boleh memilih sangat keja kan.
Kira lama juga tu kan 2 tahun. Boleh la tambah-tambah 
pengalaman urus syarikat. Kot-kot Lya ada rezki buka company
sendiri kan lepas ni hheee, aminnn.


 Tempat mencari rezki


Wassalam

Terima Kasih

29 ulasan:

  1. Assalamualaikum dan singgah pagi dik Lya...sama dengan akak...kerja kat syarikat swasta juga tapi bahagian perladangan kelapa sawit...

    BalasPadam
  2. ok lah tu..bukan sng nk dpt keje skrg

    BalasPadam
  3. nak memilih kerja pu ntak boleh jugak sekarang nie..

    BalasPadam
  4. yang penting kita rasa seronok kerja dekat tempat tu kan..:)

    BalasPadam
  5. yang penting kita rasa seronok kerja dekat tempat tu kan..:)

    BalasPadam
  6. semoga apa yg lya idamkan akan tercapai..
    bab kerja ni pon rezeki masing2..ada jugak kerani gaji besar..hehe

    BalasPadam
  7. yang penting kita rasa seronok kerja dekat tempat tu..:)

    BalasPadam
  8. Wahh nampak kemas dan cantik office Lya ... Selamat bekerja ya Lya

    BalasPadam
  9. kemasnya opis..
    opis anne dulu serabut gila tp still selesa lg la. hehe..

    BalasPadam
  10. Lya...
    Samalah kita, keje kat company engineering... :)

    BalasPadam
  11. apa2pon kerja tu seronok dan kita boleh buat dengan ikhlas...dah cukup rasanya...^_^

    BalasPadam
  12. macam best je cabaran2 ni huhu...

    BalasPadam
  13. susun rapi jer opis kak lya.. :)

    BalasPadam
  14. saya baru genap setahun kerja. memang sekarang ni tak boleh nak memilih sangat. kang tak pasal2 jadi penanam anggur terhormat. huhu.. T_T

    BalasPadam
  15. alhamdulillah..tempat mencari rezeki..semoga diberkati sis :)

    BalasPadam
  16. Kemas.. alhamdulillah.. semoga diberkati & berjaya... aamiin.

    BalasPadam
  17. betul zaman sekarang kalau pilih kerja sangat jadi penganggur la jawabnya..heee

    BalasPadam
  18. sama la mcm akk dulu..habis belajar terus dpt kerja..kekal 4 tahun..xperlu memilih sgt cari yg lebih baik..klu dah ok tu kekal je la..

    BalasPadam
  19. 2thn..lama tu..hehe..happy working dear

    BalasPadam
  20. Rndu pula dgn opis dulu.. :(

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign