Halaman

ANAK DIGELAR KANG GARY, AARON AZIZ SPORTING LAYAN USIKAN PEMINAT

Asha Lya | Januari 28, 2016 | 9Komen | >
Assalamualaikum







Pelakon Aaron Aziz tidak kisah apabila anak pertamanya, Danish digelar Kang Gary kerana wajahnya dikatakan seiras pengacara Running Man itu.

Gelaran tersebut mula diberikan oleh peminat-peminat Aaron selepas aktor tersebut memuat naik foto percutiannya bersama keluarga di Paris tiga minggu lalu.

Tidak dinafikan, kebanyakan foto-foto Danish yang tersenyum dengan memakai topi dan baju sejuk itu membuatkan wajah anaknya persis Kang Gary.

Seakan-akan bersetuju dengan gelaran tersebut, Aaron kemudiannya telah memuat naik satu foto terbaru Danish dengan kapsyen berbunyi:

“Pretty @dwiarianaofficial, Kang Gary @danishanaqiofficial and their mommy, my queen @diyanahalik working hard since morning! Blessed Sunday is when I manage to spend time with my family.... #aaronazizfamily.” tulisnya.

Isterinya, Diyana Halik juga turut melayan usikan peminat suaminya dengan menggelarkan anak sulung mereka Kang Gary.

“Kang Gary spotted in Geneva. ­čśé­čśé @danishanaqioffical #danishanaqiaaron #aaronazizfamilytravels #aaronazizfamily.”tulisnya.

Di sini Astro Gempak sertakan beberapa foto comel Danish untuk tatapan pembaca.

Cuba tengok sama tak macam Kang Gary?






Sumber: astro gempaq

Terima Kasih

9 ulasan:

  1. Yelah macam kang gary pula dah..hahaha..cik akak paling suka tengok kang gary dan ji hyo dalam rancangan tu

    BalasPadam
  2. Sebijik kang Gary..Kang Gary Singapore...hhuh

    BalasPadam
  3. Hahahaha eh ha ah la samaa huhu

    BalasPadam
  4. hehehe suka aaron anak muka seiras dgn org korea...korea gary tu kan? hihi

    BalasPadam
  5. Haah la.. Seiras Kang Gary..Maybe sebab mata dan senyuman dia kot

    BalasPadam
  6. Kang Gary tu siapa? hihi maklumla..sy bukan peminat running-man hihi

    BalasPadam
  7. ooo running man .. puas sok pk sape kang gary aku ni tak Kpop bagai ... hahhaha

    BalasPadam
  8. hehehe... boleh buat running man kat sini pulak lepas ni..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign