Halaman

Tudung Express Lycra

Asha Lya | Januari 07, 2016 | 9Komen | >
Assalamualaikum



Semalam tengah kemas stok kain tudung, terpandang
plak kain lycra kaler hitam yang belum di sentuh.
Saja beli ari tu konon nak buat tudung 2 muka lycra, kononla seja
sekali lahai malasnya plak nak buat. Baik ku buat tudung express
boleh pkai time pergi mandi-manda tak pun pergi pasar.
Sejarah lya tak ada lagi tudung hitam lycra macam ni, pestime buat n pakai.






Tekap jak guna tudung yang sedia ada cuma lya besarkan
saiznya dari yang asal. Lya tak suka yang ada awning bab x ngam kalau pkai tudung berawning.2. Nah nampak lebih labuh, siap da di pakai pergi pasar semalam hhahaha, betul2 express. Ok bye



Wassalam


Terima Kasih

9 ulasan:

  1. Untung betul orang pandai jahit macam Lya ni :)
    Senang pakai lycra kan. Tak yah nak gosok2

    BalasPadam
  2. haa senang.. bertuah betul, rajin kak lya..:D

    BalasPadam
  3. Bestnya blh buat tdng sendiri. Kita dlm proses nk buat jgk. Tp skrng ni mesin xde. Hukhuk..

    BalasPadam
  4. bestnya kak lyaaaaa huhuhu T_T

    BalasPadam
  5. Amboi dik..senangnya buat..haha

    BalasPadam
  6. Salam singgah sini dik lya...wahh...ini baru betul² express....hihi

    BalasPadam
  7. wow. pandai jahit beruntung la.
    aida terbaca semlm ada sorang tu tempah shawl.
    ni la lya nyer yg pandai jahit tudung tu ye.
    alhamdulillah...

    BalasPadam
  8. Cantik lya buat.. Untung lya boleh jahit sendiri..

    BalasPadam
  9. sngla klu pndai buat sndiri..wahhh nnt bole beli dkt lya tudung xpress hihi

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign