Halaman

Jubah Dress Sedondon Ibu Dan Anak

Asha Lya | Januari 27, 2016 | 8Komen | >
Assalamualaikum



Lewat hari ni besiaran..siap kemas rumah, masak n hantar baju customer tadi.
Baru sempat jenguk blog, sekejap jak ni, banyak keja nak kena siapkan lagi.
Tempahan dari customer tetap Lya, jubah dress sedondon ibu n anak.
Tema merah hitam. Bukan baju raya tapi nak pakai kawin saudara katanya ikut tema. 






Yang kiri baju anak n yang kanan baju ibu.
Alhamdulillah siap ada lagi turn seterusnya kena siapkan.
Baju raya customer, awal hantar awal siap n boleh la rehat awal.
Hujung bulan 4 lya tutup tempahan da.
Tak mampu nak jahit banyak2, ada limit. 
Ok la sekian.



Wassalam

Terima Kasih

8 ulasan:

  1. Cantik sangat hasilnya asha..customer pun puas hati..

    BalasPadam
  2. ingat anak kecik tadi, tu yg conpius tu, macam sama besar je, hahaha..

    cantik sgt, lya..
    bila la sy nak pandai jahit ni, emm

    BalasPadam
  3. Kalau dkt dh boleh tempah..huhu

    BalasPadam
  4. perghh lya dh byk amk tmphn ye..gudjob

    BalasPadam
  5. Salam singgah sini dik lya...wahh....lawanya dik....

    BalasPadam
  6. cantiknya.. kalau dekat, nak jugak bagi AL jahitkan.. huk2

    BalasPadam
  7. Bunga-bunga tu lya jahit sendiri ke..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign