Halaman

Bulu Tali Rafia vs Bulu Ayam

Asha Lya | November 07, 2013 | 30Komen | >
Assalamualaikum

Gud morning salam Khamis...
Hah tajuk bulu2 gitu.
Ada kawan Lya tadi cari bulu ayam
Hah biar betul.Tu yang buat sapu2 meja katanya.
Owhh tu bulu tali rafia..Ada orang panggil nie
bulu ayam.Pelik..haha

This is bulu tali rafia

 Krdt en.gugle
Haa yang nie baru bulu ayam...

Macam-macam ada :D

Wassalam

Terima Kasih

30 ulasan:

  1. hehe, PG tahu bulu ayam je :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe jarang suda skrg jumpa bulu ayam :)

      Padam
  2. akak panggil bulu ayam walaupun dibuat dari tali rapia..

    BalasPadam
  3. wahhhh citer bulu ya... ok juga ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe tiba2 muncul edia nak wat entri nie :)

      Padam
  4. Balasan
    1. haah sis diorang pgl bulu ayam juga :)

      Padam
  5. Sya pun pnggil bulu ayam je..jnji ada bulu..ngeh..ngeh..

    BalasPadam
  6. dulu panggil bulu ayam.. sekarang dah moden buat dari tali rafia.. hehe..

    BalasPadam
  7. selalu org panggil bulu ayam juga..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kesian ayam kena cabut bulunya ;D

      Padam
  8. tetap panggil bulu ayam walaupun diperbuat dari tali rafia hehe :)

    BalasPadam
  9. mana lebih bersih...bulu ayam atau bulu rafia..?

    BalasPadam
  10. Dua2 kak ina takleh tahan..mesti nak bersin..he he..

    BalasPadam
  11. payah nak jumpa dh kan bulu ayam tu... :) dulu masa sekolah ada la selalu dok tgk

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah majuriti da skrg bulu rafia ja

      Padam
  12. hantam ja panggil bulu ayam haha

    BalasPadam
  13. kalau aku kan, asal namanya benda untuk kasi ilang habuk mesti aku panggil bulu ayam.. haha..

    BalasPadam
  14. Assalamualaikum.. Memang serius kan, bila kita nak sapu debu, automatik kita sebut bulu ayam kan walaupun itu bukan bulu ayam.. Tapi kat rumah Eraz, masih ada yang bulu ayam.. Hehe..

    BalasPadam
  15. haha..dh terbiasa panggil bulu ayam asal swktu dgnnya..

    BalasPadam
  16. tetap pggil bulu ayam. kikiki

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign