Halaman

Selamat Datang November

Asha Lya | November 01, 2013 | 24Komen | >
Assalamualaikum

Salam Jumaat & Selamat Datang November
Tak terasa kita suda berada
di bulan november.
Sungguh pantas masa itu berlalu.

Pinjam En.gugle

Tak lama lagi juga kita akan menyambut 
Awal Muharram.
Mudah-mudahan bulan nie akan
lebih baik dari bulan sebelumnya.

Wassalam



Terima Kasih

24 ulasan:

  1. Balasan
    1. sungguh pantas masa berlalu kan :)

      Padam
  2. yeay..
    dh nak akhir tahun..
    kene stanby untk musim hujan nie :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah tu la kalau kat cne ujung thn memang selalu banjir

      Padam
  3. mudah-mudahan..welcome november ;)

    BalasPadam
  4. salam jumaat adik.. cepatnya masa berlalu.. singgah menabung nestle drumstick.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya tersangat pantas masa berlalu nie

      Padam
  5. wsalam , in shaa Allah .. Amin :)

    BalasPadam
  6. lagi sebulan je kan nak jumpa tahun baru,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah sis...mcm masih baru lagi rasa 2013

      Padam
  7. thanx Asha.. sebab mengingatkan.. nanti teman takut terlupa lak nak baca doa akhir tahun dan awal tahun.. sib baik singgah entri ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama2 tengkubutang ;D..saling ingat mengingati kan

      Padam
  8. salam jumaat dan awal muharam sis..

    BalasPadam
  9. Mudah2an tahun baru hijrah kita lebih bermuhasabah untuk menjadi insan yang lebih baik kan Asha :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah kak..tak terasa nak sambut tahun baru suda nie

      Padam
  10. betul tu, pantas btol masa berlalu kan, smoga thun bru hijrah ni kita tanam azam yg baik2 =)

    BalasPadam
  11. Btl dik...masa makin hari makin cepat xsedar da kita sudah berada di bulan November...Salam kenal dari akak...

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign