Halaman

Kuih Bangkit

Asha Lya | November 03, 2013 | 24Komen | >
Assalamaulaikum

Selamat bersantai petang
Petang-petang macam nie pekena kuih bangkit
dengan teh o panas pun sedap juga kan

Kuih bangkit jenama boro bukan hantu bangkit ok hihi

Ingat lagi zaman sekolah rendah
dulu dalam pek plastik jual dalam
20sen ja.Sekarang suda upgrade
tapi rasanya tetap masih sama macam dulu
lemak berkrim disukai ramai hehe.
Promote nampak.

Ok la selamat bersantai

Wassalam


Terima Kasih

24 ulasan:

  1. Hehe..kuih bakar kegemaran sya jgk ni..sllu bli yg dlm plastik tu..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah tapi tak pernah suda jumpa ni sekarang yg kat dlm plastik tu

      Padam
  2. fevret saya ni. di tempat saya masih ada jual lagi dalam plastik tu.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat cne tak da jumpa yang paket dlm plastik tu :)

      Padam
  3. hye2.. dayat singgah lagi :) saje je nak menabung kat sini :) hehehe

    BalasPadam
  4. wahhh dah lama tak makan :) nyum nyum mengidam plk nak makn

    BalasPadam
  5. Slm kenal,,sye follow cni...suke dgn biskut ni sedap..selalu gk bli..
    Jom join GA saya

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam kenal juga..ok insyallah t kita terjah :)

      Padam
  6. wah sedapnya...cair dalam mulot ni..hu

    BalasPadam
  7. Kak ina suka gak makan kuih bangkit ni..tapi tak pandai nak buat sendiri...makan kuih raya kat rumah orang je..he he..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe kita pun taw beli ja kak hehe

      Padam
  8. anak2 akak selalu makan..hehehehe..

    BalasPadam
  9. kurang gemar..hehehe

    psst~salam perkenalan juga :) rajin2 singgah blog didiey okeyh

    BalasPadam
  10. ah sedap kuih niiii :) melt in your mouth

    BalasPadam
  11. yumida suka kuih bangkit ni
    cair di mulut

    BalasPadam
    Balasan
    1. udah lama tak nampak yumida kat cne ;)

      Padam
  12. suka gak makan...kecik2..sekali je masuk dlm mulut..pastu nk lagi dan lagi..

    BalasPadam
  13. sedap tu.. selalu makan masa hari raya aje la..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign