Halaman

Happy Anivessary My Leptop

Asha Lya | November 16, 2013 | 9Komen | >
Assalamualaikum

Alhamdullilah genap 2 tahun
suda Lya guna lepatop Accer nie.
Lya beli bln 11 tahun 2011
Lya beli letop ni harga time tu dalam RM1300
Ini Sja yang kita mampu milik...
Sekarang leptop dah makin murah.
Semua orang dah mampu milik.



Syukur juga sepanjang Lya guna
leptop nie tak ada sebarang masalah.
Banyak jasanya leptop ini berbakti pada Lya.
Cuma antivirusnya sja suda expired.
Nak beli juga yang original,Insyallah.

Macam manusia juga kan nak juga
ambik vitamin untuk kesihatan
kalau tak mau kena virus hihihi

Wassalam

Terima Kasih

9 ulasan:

  1. happy anniversary untuk leptop asha ek...

    BalasPadam
  2. hehehe...dayat ponn terfikir nak beli antivirus... nanti dah survey2.. bolehh lah bagitau dayat ehh :)

    BalasPadam
  3. alhamdulillah.. banyak sudah jasanya.. :D

    BalasPadam
  4. Semoga bertambah rezki untuk mengecap apa yang diingini. Yang ada kita hargai seadanya.Kan?

    BalasPadam
  5. betul kata haidil salam tu, yang ada kita hargai seadanya :)
    PG da masuk laptop sekarang, da tukar 3 kali :D
    laptop pertama buat hal, yang kedua jual kat kakak, sebab nak beli laptop sekarang ni ;)
    apa pun, sgt2 hargai yang pertama :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. oh, isi tabung ford :)
      morning asha :)

      Padam
  6. Okay lah tu.. asal boleh berblog kan :-)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign