Halaman

Cita-Cita Ku...

Asha Lya | November 23, 2013 | 7Komen | >
Assalamualaikum
 
 
 
Semua orang pasti punya cita-cita kan
Teringat dulu zaman sekolah rendah
tiap kali bila cikgu tanya pasal cita-cita
macam-macam bagi jawapan...

Saya nak jadi Cikgu macam cikgu..
Saya nak jadi Ustazah, cikgu...
Saya nak jadi Polis, cikgu..
Saya nak jadi Bomba, cikgu..
 
 Sebenarnya maksud cita-cita meluaskan.
Time kita zaman kanak-kanak dulu tak taw apa
makna sebenar tu cita-cita.
Imaginasi masa tu hanya tertumpu
apa yang ada didepan mata sahaja.
 
Bila dah besar cita-cita akan berubah.
Yang pasti saya la hehe...
Cita-cita saya nak jadi blogger..boleh ke macam tu hihihi
 
Sebenarnya kita pun ada cita-cita juga
belum semuanya tercapai
In Shaa Allah pasti akan tercapai juga 
berkat usaha dan diiringi doa..Amin.

Wassalam
 



Terima Kasih

7 ulasan:

  1. akak dl cita2 nak jadi lawyer,tp sekarang mampu jadi loyar jer..hehehe..

    BalasPadam
  2. Asha...dulu masa sekolah cita2 kak ina nak jadi pensyarah kot...nak buat camne belum habis SPM dah ada org masuk meminang...kihkihkih...jadinya cita2 jadi ibu mithali aje la yek :)

    BalasPadam
  3. Aamiin.. semoga tercapai apa jua yg dicitakan.. :)

    BalasPadam
  4. Sya dulu nk jd pramugari..ngeh..ngeh..klik tuk lya :)

    BalasPadam
  5. Cita2 ku mnjd org kaya...hehe..kecik2 dulu nk jd doktor,ngeh3..skrg da tua nk jd yg trbaik je la dari smua aspek..insha allah.amin

    BalasPadam
  6. akak dulu cita2 nk jadi lawyer @ lecturer.. tapi last2 jadi secretary jer..hehehe

    BalasPadam
  7. akak pernah bercita-cita nak jadi polis.. semuanya tinggal cita-cita je.. hehe..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign