Halaman

Digi

Asha Lya | November 28, 2013 | 11Komen | >
Assalamualaikum

Santai petang


Sapa pengguna digi sini kita geng hehe..
Kita pengguna digi sejak
first pegang hf kira-kira dalam tahun 2005
lagi hehe.Lama tak lama tapi
dah banyak kali tukar2 nombor
tetap still pilih digi gak :)

" Bersamamu "




Terima Kasih

11 ulasan:

  1. wahh lamanya dah pakai :) pakai digi untung banyak bonus

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe mcm tula critanya pengguna setia :)

      Padam
  2. yunk..saya pun guna digi..act dulu guna celcom,,tapi sejak ada Dia baru tukar p Dg..hihi....peace..:)

    BalasPadam
  3. hehe.kita sama! :)
    PG dtg topup :D

    BalasPadam
  4. saya guna maxis dari zaman sekolah smp sekarang

    p/s: Lya duduk KK juga ke?

    BalasPadam
  5. assalamualaikum...mama pun ada guna no digi celcom pun ada juga...:)

    BalasPadam
  6. Kak ina masih setia dgn celcom..tapi dah 3 kali tukar nombor :)

    BalasPadam
  7. Maxis..x leh geng ke ni?wuuuu sedey

    BalasPadam
  8. akak pernah guna digi sekejap je.. masa tu syarat nak tukar dari postpaid celcom kepada prepaid celcom kena tukar kepada prepaid rangkaian lain.. jadi akak pun pilihlah digi..

    BalasPadam
  9. akak mmg pengguna digi prepaid.. best sbb byk dpt bonus.. ;p

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign