Halaman

Bookmark Kata-Kata Hikmah Cik Akak Nao Mei

Asha Lya | November 29, 2013 | 15Komen | >
Assalamualaikum

Pemberian dari cik akak..
sapa yg tak kenal dengan cik akak kan.
Terima kasih banyak cik akak sudi jadikan
blog kita bloglist cik akak,terharu nie sobs sobs
Sapa yang jadi bloglist cik akak mesti dpt nie kan...

bookmark comel (purple wajib ada)

Kata hikmah 1

 Hawa nafsu membawa kesesalan & tidak berpedoman & akal menjadi
pedoman menuju keutamaan.
Hawa nafsu menyuruh mengelamun, berangan-angan tetapi akal menyuruh menimbang

Kata hikmah 2

Sesungguhnya kami adalh kepunyaan Allah dan kepada Allah jugalah kami
kembali...Ya Allah! berilah aku pahala dlm musibah ini & gantikanlah
untukku apa yang lebih baik darinya.

Kata hikmah 3

Biarlah hati melihat...hanya takdirku milik Allah..Usaha ku, tawakalku
segalanya titil permulaan hidupku..hidup meraih kata erti kenahagiaan...
mengenal kata erti sejuta madah sayang..inginku miliki semua itu...
Ya Allah...redahkan ia pasti milikku.

Terima Kasih

15 ulasan:

  1. Amboi...hihi...siap ada entri lagi nie...hahaha...
    makseh dear....
    nanti akak bagi yang lain pula tau..hihi..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe trima kasih juga cik akak.
      sayang cik akak ketat-ketat :D

      Padam
  2. wah..kata2 hikmah dari cik akak ye..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah sis terharu nie blog kita terpilih :)

      Padam
  3. saya pun baru juga dapat bookmark dr cikakak..nanti nak buat entry..hahahahak..tahniah

    BalasPadam
  4. wahh.. best nye dpt bookmark :D

    BalasPadam
  5. macam jeles jer,macam dengki..kathy punya takde ker?

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign