Halaman

Tanggungjawab

Asha Lya | Ogos 20, 2014 | 17Komen | >
Assalamualaikum

 Terjumpa kat facebook tadi.
Ada sesetengah manusia yang tak menggunakan
akal dengan sebaiknya sesuka hati bila memandu.



Anda pernah tak alami kereta kat depan tak bagi signal
tapi tetiba masuk ke simpang. Selalu alami situasi macm ni
Huhhh boleh mendidih di buatnya..






Wassalam

Terima Kasih

17 ulasan:

  1. tak susah pun kan nak bagi signal kan.

    BalasPadam
  2. memang lya...kadang geram orang tak nak bagi signal ni...main masuk jer...kesian pada penunggang motosikal la...

    BalasPadam
  3. salam. huuhu memang selalu terjadi macam ni..tapi dengan kawan la..dia yg drive, sy geram..dia lagi la geram!

    p.s menabung invest smart & promoted content :)

    BalasPadam
  4. org2 cmnie la buat org lain yg eksiden..haishh.. geram je.. selalu sangat kena cmnie.. belum kira yg salah bg signal.. hadoiii..

    BalasPadam
  5. Tahu ... Kenal sangat2 ..tapi sesetengah orang tak guna pakai redah ikut suka hati dia jer ..

    BalasPadam
  6. good lya ! dik an pun geram je dengan orang macam ni...

    BalasPadam
  7. betol! mcm susah sangat nak bagi signal. sesetengah pemandu kalau bukan jalan utama memang malas sangat nak bagi signal nak masuk simpang .. yang kita ni berakaq punggung dok tunggu dia lalu senag2 ja dia mai kona masuk ,, sakit hatiii ,, macam la kita tau dia nak kona kalo tak bagi signal kan...

    BalasPadam
  8. betul tu. kalau kat kl ni memang ramai sgt pemandu masuk simpang tak bagi signal. nak tukar lane pun malas nak bagi signal. bila org hon tau pulak marah

    BalasPadam
  9. mementingkan diri sendiri ketika memandu, menyebabkan bahaya pada orang lain

    BalasPadam
  10. selalu kena lya.. memang kena sumpah seranah la.. geram..=D

    BalasPadam
  11. dah selalu kena..geram betol.

    BalasPadam
  12. Memang geram bila ada yang tak bagi signal..banyak je yang buat camni kan..geram..bahaya taw..huhu

    BalasPadam
  13. Punca eksiden sebab tak bagi signal. Lau bagi mesti last minit. Tu yg boleh kete sondol kete tu. Bagus entri ni. Utk kesedaran bersama.

    BalasPadam
  14. tau takpe..ramai sangat yang ambil mudah perkara mcam ni..bukan susah pun bagi signal..menda yang mudah disusahkan..haihhh

    BalasPadam
  15. dah byk kali kena...akak geram akak hon panjang

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign