Halaman

Acara Tiup Bellon

Asha Lya | Februari 13, 2014 | 16Komen | >
Assalmualaikum


Kelakar tak kelakar
kat dalam office ada acara tiup bellon.
Ehehehe tak ada la sesaja nak testing
nafas tu kuat ke tak (macam poyo ja kan)


besar nie je yang mampu ku tiup


Teringat zaman tadika ikut acara sukanika tiup bellon sampai pecah.
Kebabooom meletop baru boleh lari hihihihi.Nostalgia dehh

Terima Kasih

16 ulasan:

  1. akak tak tau sama ada akak masih mampu meniup belon atau tidak...muahahaha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. nie pun dah kembang kecup nafas sis :)

      Padam
  2. tu dah kira besar tu liya...ingat ada party tadi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ehehe besar nie je ku mampu sis :D

      Padam
  3. Dah tiup lepas tu lepas. Tengok mana ia terbang. Hehehe.

    BalasPadam
  4. semput rasanya kalau tiup belon...dah lama tak tiup...hihi

    BalasPadam
  5. haha.. cayaa laa asha. zara dah lama xtiup belonn.. hehe

    BalasPadam
  6. hehe.. ingtkan ader sukaneka dlm opis..

    BalasPadam
  7. salam. hahhaa..aku kan yunkk..tak berani tiup belon takut pecah hehe

    BalasPadam
  8. tringat sukaneka tiup belon..bez

    BalasPadam
  9. besar juga tu lya.. kalau akak rasanya dah tak terdaya nak meniupnya sekarang ni.. hehe..

    BalasPadam
  10. hahaha.. hubby teman paling takut teman tiup belon beso gedabak.. dia takut meletop.. last2 memang yea meletop.. panas gak bibir masa tu.. kikiki

    BalasPadam
  11. Hahaa.. lama dah tak tiup belon.. silap2 boleh semput nanti hehee.. :D

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign