Halaman

Langit Mendung

Asha Lya | Februari 17, 2014 | 15Komen | >
Assalamualikum


Selamat berhari Isnin.
Di sini kelihatan langit masih mendung
manandakan hujan lebat akan turun sebentar lagi.
Semalam pun hujan menbasahi bumi.
Yang Lya risaukan keluarga kat kampung di Beaufort.
Banjir masih belum surut-surut.
Risau keputusan bekalan makanan.
 

sumber google


Apa pun bencana alam yang menimpa itu semua ujian 
dari Allah S.W.T...Kita hanya mampun berdoa & tabah menghadapi
ujian ini.Mudahan semuanya dalam keadaan selamat.Amin

Wassalam

Terima Kasih

15 ulasan:

  1. Assalamualaikum Lya..semoga keluarga Lya selamat disana ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam ainim..haah begitula hendaknya nie risau fmly lya d kampung

      Padam
  2. Alhamdulillah kat sini cuaca tenang. Tempat Lya kat kampung tu sebelum ni pernah alami banjir tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. selalu biasa hujung2 tahun la banjir

      Padam
  3. sana musim hujan kan.. sini hujan kejap2 jer.. bahang waktu tgh hari.. Fiza isi tabung Visa untuk asha juga..

    BalasPadam
  4. assalammualaikum dear.. asha asal beaufort ya ? makcik2 pakcik2 zara asal sana, lahir kat sindumin tapi kbykn menetap kat bfort terutama kawasan padas dan batandok. ^^ wahwahh.. entah2 kenal kot kita ni ?? semalam ada tgk brita tb3.. bekalan yg d hantar kpd mgsa2 bnjir..alhamdulilah mcukupi.. dan syukur jg kawasan tmpt tggl mcik2 dan pcik2 zara xteruk sgt tjejas. hope air bnjir surut secepat mungkin.. amin.. ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. walaikumsalam zara..tu kat pekan beaufort.kampung kita yang area nak ke sipitang tapi dekat dgn pekan beaufort juga la :)...

      Padam
  5. doakan semoga semuanya dalam keadaan yang selamat..

    BalasPadam
  6. salam. tak surut lagi ke dear?? semoga semuanya selamat ya..

    BalasPadam
  7. Mudah2an tiada apa yg lebih memburukkan berlaku.. aamiin..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign