Halaman

Kembali Di Blog

Asha Lya | Februari 03, 2014 | 12Komen | >
Assalamualaikum


Alhamdulillah masih diberi kesempatan lagi
bernafas hari ini.Tak terasa bercuti 3 hari, terlalu cepat
masa itu berlalu meninggalkan kita..
Jam 7.15 kita dah terpacak kat office ehehe.
Tak apala datang awal balik pun awal :D

 
Apa khabar kengkawan..ada sihat ke???
Alhamdulillah.


Rindunya dekat blog..3 hari ditinggalkan
macam-macam ada cerita kat entri kengkawan.
Insyallah jika berkesempatan kita akan jenguk2 nanti.
Rutin harian isnin kini bermula, banyak kerja
nak dibereskan..


Selamat bertugas semua

Wassalam

Terima Kasih

12 ulasan:

  1. salam Isnin Asha!!! Akak pukul 7 pagi dah terpacak dah kat area office ni... he he he...

    BalasPadam
  2. wahh awalnyaa...kita lambat hari ini anak2 bangun lambat huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah kak menumpang kwn kan..babtu la awal :)

      Padam
  3. Assalammualaikum...

    Insaallah moga blogger nie aktif balik... k

    mselim3

    BalasPadam
  4. Same la kite... baru hari nie nak berkejar2.. dgn keje... dgn blog.. harap semua berjalan lancar..

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah...slamat kembali..hehe

    BalasPadam
  6. akak pulak...sepatutnye akan sampai lewat tp awal gak sampai sebab jalan lengang..huhu

    BalasPadam
  7. Salam isnin Asha..dah malam dah huhu.. :)

    BalasPadam
  8. salam isnin.. hee.. masa ni teman ada kat ipoh lagi.. hari ni baru lik kl.. =)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign