Halaman

Penghargaan : Hadiah Ipad Mini 2 Sudah Selamat Sampai

Asha Lya | Februari 21, 2014 | 34Komen | >
Assalamualaikum


Alhamdulillah hadiah yang ditunggu sudah
selamat sampai ke tanganku kelmarin petang.




Terus terang Lya katakan ini first time Lya pegang
gadget mahal macam nie.Selama nie tak pernah lagi betul Lya tak tipu.
Lya bukanla peminat up2date gadget2 mewah nie (betul2 ketinggalan zaman kan)
Cukupla sekadar mana yang ku termampu pakai.





Hajat dihati kan sebenarnya bulan depan Lya
cadang nak beli Samsung Tab 2.
Tapi Allah dah berikan rezki ini..Alhamdulillah yang tak terhingga.
So cancella nak beli Samsung Tab 2 (save bajet boleh simpan utk masa depan)
Mungkin ini rezki nak mendirikan masjid kot alhamdulillah.





Terima Kasih buat pihak Salam Media..Hanya Allah S.W.T yang dapat membalasnya. 
Moga Salam Media sentiasa dimurahkan rezki Amin.


Wassalam

Terima Kasih

34 ulasan:

  1. alhamdulillah rezeki lya... tahniah lya.. menabung laneige.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. makasi sis..kita selalu singgah menabung tabung tpi sis asyik churp2 je yg keluar sis.ada mslh kali nuffnang skrg kan

      Padam
  2. Asha..rezeki bakal pengantin..alhamdulillah :)

    BalasPadam
  3. wuyyoooooo :B Tahniah la ye XDDDDD

    BalasPadam
  4. bestnya, tahniah..rezeki murah ya :)

    BalasPadam
  5. dah sampai dah...senang lah nak blogging pas ni...hee.. congrats

    BalasPadam
  6. tahniah asha :)
    rezeki bakal pengantin ni tau. hehe

    BalasPadam
  7. tahniah lya..
    bestnya dapat ipad free.. hihi.. ^__^

    BalasPadam
  8. Lepas nih rezeki Anak pulak yehh...
    Huhuhu/ Tahniah sis... Murah rezeki sis .. COGRAT ^^

    BalasPadam
  9. tahniah lya.. moga terus murah rezeki :)

    BalasPadam
  10. alhamdulillah, tahniah dear.. pinjam boleh.. kiikikiki...

    BalasPadam
  11. tahniah asha..ipad mini tu..hui..gembira tak terkata

    BalasPadam
  12. Congrats ashaa.. rezeki nk jejak mahligai perkahwinann ^^

    BalasPadam
  13. wah..untungnya lya...besar tu hadiah...hadiah kawen tu..alhamdulillah..

    BalasPadam
  14. tahniah yea....bestnya dapat ipad mini tu..

    BalasPadam
  15. wahhhh. ipad mini tuuu. tahniahhh xD

    BalasPadam
  16. Wahh... Alhamdulillah rezeki... Tahniah Asha, semoga terus berjaya... aamiin.. :)

    BalasPadam
  17. tahniah lya.. rezeki.. bestnya.. kadang2 kita tak terduga dgn rezeki yang akan dtng pada kita kan.. :)

    BalasPadam
  18. Tahniah dan terima kasih atas sokongan dari pihak cik. InsyaAllah, kita akan terus maju.

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign