Halaman

Alamak Jambatan Dah Hanyut

Asha Lya | Februari 17, 2014 | 18Komen | >
Assalamualaikum


Syukur alhamdulillah banjir kat Beaufort 
dah semakin surut dah.
Tadi Lya tanya mama kat kat kampung
perkembangan terkini.

Katanya kelmarin hujan lebat di kampung dan air sungai kat
umah Lya naik banjir telah menyebabkan
jambatan kayu (rasanya titian kot hihi)
sudah dihanyut dibawa arus deras.



pinjam kejap ya google gambar mu


Alamak sudanya nak minta bantuan di bina jambatan baru
dari JKKK kampung.Harap dapatla kalau tak
dimana lagi kami nak lalu ye tak.


Dari dulu-dulu lagi kami minta dibuat jambatan
simen supaya kukuh tapi tak la pernah lulus.
Orang lain dapat plak...Ini la kalau org berat sebelah.
Susah nak faham...Sabar je la

Terima Kasih

18 ulasan:

  1. Assalamualaikum dan salam singgah sini Asha...syukurlah kalau banjir kat sana dah surut...tempt Diana pun banjir dah surut petang tadi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam mardiah..haah dah surut dah boleh suda pi pekan

      Padam
  2. alhamdulillah.. dh ok keadaan di sana

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. haah itula tu penantian satu penyiksaan

      Padam
  4. Alhamdulillah. . Dah surut. Xpa..teruskn usaha mmohon jmbtn bru tu.. jan putus asa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah zara kami tak pernah putus asa terus dan terus mencuba

      Padam
  5. Susah kita tiada siapa yg mengerti.. Its okay. Ada hikmahnya titi tu dibawa arus, biar ada yg menggantikan dgn yg simen.. :))

    BalasPadam
  6. semoga pihak berkenaan membantu membina jambatan baru yang lebih kukuh dan selamat untuk digunakan.. syukurlah air banjir telah surut..

    BalasPadam
    Balasan
    1. bgitula tu sis hendaknya..harap prmintaan kami segera diluluskan

      Padam
  7. Kesian..moga tindakan segera di ambil.

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah sis kami tengah usaha skrg nie

      Padam
  8. Semoga mendapat perhatian pihak berwajib.. bahaya jugak kalau tak ada jambatan yang kukuh kan lya..

    BalasPadam
  9. lps nie kene buat yg lebih kukuh.. kalau putus hubungan mmg susah..

    BalasPadam
  10. kesiannya..pihak berwajib kena ambil serius perkara nie

    BalasPadam
  11. Inilah masalah yg selalu berlaku.. bila dah betul2 parah nnti baru kecoh nak ambil tindakan.. hhmmm

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign