Halaman

UTC Kota Kinabalu Sabah

Asha Lya | Februari 12, 2014 | 21Komen | >
Assalmualaikum


10.02.2014 first time Lya pergi ke
UTC Kota Kinabalu yang terletak di Sembulan
berhampiran dengan bangunan Petronas dan berhadapan
bangunan TM..Malas nak tangkap gambar
Takut nnti Lya plak yang kena tangkap (hahaha mengarut)


terambik brousher je


 lepas tu pi singgah kejap di Kedai Rakyat 1 M
di wisma UTC belahnya je beli nie ehehehe.


Ok la da
Wassalam

Terima Kasih

21 ulasan:

  1. akak belum pernah lagi pergi ke mana2 UTC centre....

    BalasPadam
    Balasan
    1. kira ok jugala sis sbb malam & ujung mnggu pun blh brurusan

      Padam
  2. Sedap pulak sebutan brau-sher itu. Hehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe asal ada bunyi sher2 tu kira ok la :D

      Padam
  3. waaa pegi td ka? igt td mau pegi tp kemalasan melanda ..klu tidak dapat jumpa hehe

    BalasPadam
  4. hehe. PG tak pernah lagi jejak UTC.
    mungkin esok lusa kot.
    PG singgah menabung ;)

    BalasPadam
  5. acik pernah pergi utc di kuantan

    BalasPadam
  6. belum lg sampai ke sana...wah..produk 1 malaysia..terbaik

    BalasPadam
  7. berapa harga nye asha.. barang 1M yg Fiza tahu murah.. kat area Rawang rasenye tak jupe lagi...

    BalasPadam
  8. Tak pernah pergi lg Asha.. klu ada ke sana in shaa Allah akan singgah.. :)

    BalasPadam
  9. di setiap negeri ada UTC.. menabung churp2.. kebelakangan ini tabung lain tak keluar.. tak pasti churp2 ni dikira atau tak dalam CPC nuff..

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign