Halaman

Voucer Petronas

Asha Lya | Februari 19, 2014 | 20Komen | >
Assalamualaikum


Betul la apa orang kata Allah bagi kita rezki dalam pelbagai cara kan.
Ini kira rezki juga kan alhamdulillah.
Sebenarnya ini cerita minggu lepas lagi.
En.F isi minyak kat petronas RM50
& dapatla 3 kupon nie.
Pandai ahhh petronas menarik pelanggan
reramai datang sana.

Bolehla belanja family kepci or pizza dengan harga save bajet
disitu ehehehe.Makasi petronas....



valid until 31 March..owhh ada sebulan sempat lagi tunggu gaji :)


Wassalam

Terima Kasih

20 ulasan:

  1. alhamdulillah.. ^^ selamat pagi ashhaa.. dah bfast ? zara bru smpai ofiss.. hoho.

    BalasPadam
    Balasan
    1. pagi zara..kita sampai opis jam 7am ehehe..suda tadi sarapan kat umah :)

      Padam
  2. wah..dapat kupon makan memang best..jimat belaja..menabung

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah sis bab2 makan nie yang best :)

      Padam
  3. pagi lya, akak isi minyak tak dapat punnnn??? nak jugakkk...

    BalasPadam
  4. Wah bestnyaa...morning Asha :)

    BalasPadam
  5. Wahhh..bestnye...nyum..nyum..hoho

    BalasPadam
  6. kite jarang isi petronas .. selalu nya petron , esso dan mobil ja

    BalasPadam
  7. alamakaih..nak jugakk!!

    salam kenal :)

    BalasPadam
  8. Wah...mmg selalu isi minyak kat petronas.

    BalasPadam
  9. rezeki.. kat sini mcm tak de jer.. huhu... Fiza isi tabung SHARP buat asha...

    BalasPadam
  10. wah.. best nya.. tapi akak isi minyak kat shell..

    BalasPadam
  11. Tengok voucher tu perut pun jadi lapar. Mana bos ni? Gue nak makan ni. Lapar sgt dah.

    BalasPadam
  12. voucher pun best... kalau nak save serba sikit ok juga.. heheh

    BalasPadam
  13. besnya!!! Alhamdulillah... ^________________________^

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign