Halaman

Buat Rondaan

Asha Lya | Februari 11, 2014 | 13Komen | >
Assalamualaikum

Selamat pagi kengkawan blogger.
Dah 3 hari tak dapat jenguk blog.Rindunyaaaaa.
Bila banyak urusan macam nie la jadinya
blog akan terbengkalai.
Asyik dengan entri yang sudah basi tu je :D.



Kelmarin ambik cuti..selesaikan segala 
urusan seri paduka baginda la kononnya.
So sekali masuk office pagi nie banyaknya keja.
Tu baru cuti sehari kalau cuti seminggu, jadi tongkang pecah la
office nie.
 Nanti Lya buat rondaan blog....Nantikan


Wassalam

Terima Kasih

13 ulasan:

  1. take ur time.. welcome back :)

    BalasPadam
  2. tak apa asha, buat yang mana perlu dulu.... kerja diutamakan...

    BalasPadam
  3. mama juga begitu asha.... bzzzzz..

    BalasPadam
  4. hehehhe...patut lama tak nampak dia dah :P

    BalasPadam
  5. "urusan seri paduka baginda"

    agaknya kalau tanya baginda pun baginda tak tahu apa urusan tu kan? hahaha

    BalasPadam
  6. Waa... urusan seri paduka baginda tu... xpe, pelan2... ^__^

    BalasPadam
  7. Ya Asha.. Kamik pong bizi memanjang Blurr blurr :3

    BalasPadam
  8. Slmt berblogging.. saya pun baru hari ini berkesempatan setelah beberapa hari tak berblogging... salam ceria.. :)

    BalasPadam
  9. salam haha kelakar pulak tengok kucing tu..takpa dear..utamakan yang mana penting dulu :)

    BalasPadam
  10. Lya, sorry kalau kita lambat singgah blog ek..busy sgt kat opis

    BalasPadam
  11. akak pun baru dapat meronda ke blog rakan-rakan blogger bermula semalam.. hari ini bersambung meronda.. hehe..

    BalasPadam
  12. Akak pun dah lama tak buat blogwalking ni...

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign