Halaman

Pekan Beaufort Di Landa Banjir Besar

Asha Lya | Februari 15, 2014 | 18Komen | >
Assalmualaikum


Isnin yang lepas Lya ada balik ke kampung kat beaufort.
Keadaan pekan masih normal
air sungai padas kat pekan pun cetek.
Sapa sangka hanya dengan sekelip mata
banjir besar melanda start khamis yang lepas.
 
 
 Jambatan pekan beaufort


Tadi Lya kol mama kat kampung.
Keadaan diornag ok cuma
perjalan nak ke pekan terputus hubungan
banjir di pertengahan jalan menuju ke pekan.
Yang hanya dapat perhubungan menuju ke pekan sipitang saja.
 
 
Mudahan tak ada perkara yang tak di ingini berlaku di kampung
Semua ini kekuasaan Allah S.W.T.
Kita hanya mampu tawakal & berdoa semuanya selamat.
 
 
 jalan yang terputus dari kampung nak ke pekan


 
 


sejarah berulang
 
 
Sumber gambar Facebook saudara Lya di Beaufort



Terima Kasih

18 ulasan:

  1. MaashaAllah, semoga tabah menghadapi ujian Allah..

    BalasPadam
  2. teruk juga kejadian banjir itu.. semoga tiada kejadian buruk yang berlaku..

    BalasPadam
  3. sedih sangat..mohon bantuan di segerakan...

    BalasPadam
  4. MasyaAllah.. semoga dikurniakan ketabahan kepd semua & mudah2an tiada yg lebih memburukkan lagi berlaku nanti.. aamiin..

    BalasPadam
  5. Semuga Keluarga semuanya selamat dan dilindungi....

    BalasPadam
  6. masya Allah.... semoga tiada musibah yang buruk menimpa ye.. berdoa banyak-banyak..

    BalasPadam
  7. harap2 semua keadaan beransur pulih...salam hujung minggu..

    BalasPadam
  8. macam mana keadaan Beufort sekarang ni Lya? harap semua ok.

    http://vitaminboutique.blogspot.com/

    BalasPadam
  9. semoga baik2 je semua... sabar ye lya =)

    BalasPadam
  10. semoga banjir cepat surut.. menabung churp2..

    BalasPadam
  11. mudah-mudahan banjir cepat pulih..

    BalasPadam
  12. teruk banjir kali ni kan? punya jauh tu jambatan dari sungai padas, tiba2 boleh naik sampai dekat jambatan..
    membakut pun banjir jugak.. hehe..
    anyway, sekarang banjir dah semakin surut ka?

    BalasPadam
  13. Sejarah mungkin berulang.. Dan sejarah udahpun berulang ... Hmmm, semoga mereka tabah dengan dugaan ini.. Aamiin ~ :'(

    BalasPadam
  14. semoga keadaan akan beransur pulih hendaknya

    BalasPadam
  15. Baca Alfatihah banyak-banyak.

    BalasPadam
  16. member Fiza cikgu kat sana, baru transfer dr semenanjung, bgth kat fb rumah sewa dia kt area sana naik air..dugaan..

    BalasPadam
  17. mcm bkn beaufort dahh.... fuhhh..

    BalasPadam
  18. salam. ni banjir terbesar yang pernah berlaku di Bofot kan dear :)

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign