Halaman

WW : Collection Tupperware

Asha Lya | Februari 05, 2014 | 13Komen | >
Assalamualaikum


Selamat pagi semua kengkawan


Dulu Lya pernah keja kat company tupperware.
So kalau tiap kali ada promotion pasti Lya 
akan ada beli barang tupperware nie sebabnya comel-comel.
Harganya boleh la tahan agak mahal.
Ini je yang mampu  ku miliki buat koleksi peribadi ehehehe  :)


Ini sebahagian je..ada banyak lagi tapi yang lain dah diguna


Wassalam

Terima Kasih

13 ulasan:

  1. Cantik.. akak pn tgh2 dok usha nak beli buat koleksi gak nie.. =D

    BalasPadam
  2. Wah..meriah..huhu..suka!suka!huhu

    BalasPadam
  3. Byk juga koleksi nya tu... kalerful...

    BalasPadam
  4. wah...cantiknya...abak ada jga bli bnda ni tapi smua warna biru..haha

    BalasPadam
  5. banyak tu asha..akak beli y penting2 je tupperware nih..

    BalasPadam
  6. rajinnya Lya kumpul produk tupperware

    BalasPadam
  7. wowww.. teman giler nengok ni tauuu

    BalasPadam
  8. salam. wahh..comel comel tupperware ya ^_^

    BalasPadam
  9. akak pun suka pakai brand tupperware ni

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign