Halaman

Baby Sitter

Asha Lya | Januari 09, 2014 | 23Komen | >
Assalamaualaikum

Satu pengalaman yang dirasa sungguh
beharga buat diriku menjaga baby..
Sungguhpun kita belum kawin
memangnya belum punyai anak.


semasa umurnya 3 tahun


Kita pernah jaga anak kakak kita
yang berusia 2 bulan sehingga umurnya
hampir 8 bulan..Seronok jaga baby
sebab anak buah kita tu tak cerewet :)

Kini anak buah kita tu dah sekolah
tadika pun..Sungguh pantas masa berlalu
rasa macam masih baby lagi..

Sapa ada pengalaman jadi baby sitter ???
Yang dah ada anak comformla dah ada kan hihi

Wassalam

Terima Kasih

23 ulasan:

  1. pernah dulu2 jaga adik sniri.. ^_^ tapi masa kecik2 dulu la. bila dah besar lama dh xjaga budak ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. kita tak ada adik..jaga anak buah merasa juga spt jaga adik :)

      Padam
  2. mai penah dlu after spm..penat mmg la ble dye meragam tp best sbnrnyer..hee

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah kan..seronok sbnrnya jaga baby nie :)

      Padam
  3. cik akak tak pernah lg jaga bby nie..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak apa t bila cik akak dah kawin..pasti akan merasa juga tu :)

      Padam
  4. takpe, belajar... nanti senang, tak kekok..

    BalasPadam
  5. dua kali je pernah jaga.. tu pun anak member.. sbb mak dia keje ms hari minggu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tapi ada juga pengalaman blh d gunakan kan fiza :)

      Padam
  6. ok la tu jga nak buah..biasakan diri sis..hehehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe begitu la tu ceritanya sis :)

      Padam
  7. saye prnh gak jd babysitter.. jge ank sedare umo 3 taon.. skrg ank sedare dh drjh 1.. haha.. best jge budaaakkkkkkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. best kalau budaknya tak cerewet hehe

      Padam
  8. wah , bagus jadi babysitter ni. nanti dah kahwin senang sebab dah ada pengetahuan cara nak jaga anak dengan betul . kan kan ? :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe nie kira kutip pengalaman la dulu sblm ada anak :)

      Padam
  9. dulu masa sekolah rendah ada la jaga adik sndri..dah lama bebenor..skrg ni jaga anak sendri jela..tu pon masa memula mmg tak pandai serba serbi..

    BalasPadam
  10. wahhh.. bagus ni... dah ada pengalaman...

    BalasPadam
  11. xde pun...hehehe...sbb sally anak last...abg dgn kakak pun belum dapat anak lg -_-'

    BalasPadam
  12. mak akk mmng jga ank orang..so tlng2 tengokkan aje jgk la..xde la jga sepenuh masa..

    BalasPadam
  13. Wahh.. sungguh bererti pengalaman tu.. tahniah Asha.. :)

    BalasPadam
  14. Akak suka baby juga..suka sgt2....

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign